Er du og pappaen like engasjert i å stelle babyen?

Vi har to tette, så her byttes det på eller en hver. Alt ettersom:D
 
Ja, begge er kjempe fornøyde med tøybleier, og det er det ikke alle pappaer som er, så jeg vil si det :)
Han har til og med sagt ting som "det er jo tre forskjellige merker, du må gjerne selge de andre, så kjøpe mer av denne typen!"
 
Ja, han er kanskje litt mindre ivrig på morgenstellet bare :-D Ellers er det null problem, og det er stort sett han som står for badingen :)
 
Han stiller opp og skifter men trenger kanskje en liten påminnelse av meg av og til at han også kan skifte en bleie i ny og ne:).
 
Ja, begge er kjempe fornøyde med tøybleier, og det er det ikke alle pappaer som er, så jeg vil si det :)
Han har til og med sagt ting som "det er jo tre forskjellige merker, du må gjerne selge de andre, så kjøpe mer av denne typen!"
Vi har akkurat begynt med tøybleier! Hvilke merker er favoritten?
 
Vi har akkurat begynt med tøybleier! Hvilke merker er favoritten?

Faktisk så er Alvababy (kina-bleier) favoritten! De sitter som ett skudd! ❤️
Har også Milovia og Rumparooz, men Milovia har bare en knapperad, og for en tynn baby så blir det alltid en glipe, og Rumparooz er så klumpete..!
Men den nye versjonen av Alvababy er ganske klumpete den óg, så helst den helt "vanlige".
Fuzzibunz er veldig myke og gode, og kjempe fine, men er så høy i "rise"...
Dog, tror ikke Medium er passe ennå, så vurderer å gi det tid eller selge dem, blir nok å selge unna for å kjøpe flere Alvababy :)
Har prøvd så å si alle mulige merker og typer, men er Alvababy jeg elsker!
 
Back
Topp