M
Moderator Steffen
Guest
Har du lest deg opp på Matportalens liste, og tenker du gjennom hva du spiser til dagen? Eller er du litt mer avslappet på det?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg synes at noe av det verste med å være gravid er alt matstyret..Er jo så vanskelig å spise lunsj når man hverken kan spise blåmuggost, spekeskinke eller salami.. Noen burde finne opp gravidvennlig blåmuggost og spekemat!
Tips: Grilstad har en salami som er KOKT! Som i tillegg har mindre fett og salt. Denne er helt trygg å spise for gravide, og er i tillegg veldig god
Tips: Grilstad har en salami som er KOKT! Som i tillegg har mindre fett og salt. Denne er helt trygg å spise for gravide, og er i tillegg veldig god
Har ikke bilde, men du finner nok om du googler grilstad salami eller går på nettsidene deresBILDE?? Jeg dør etter salami[emoji32][emoji32][emoji32]
Føler jeg holder meg til "reglene". Eneste jeg tror kommer til å bli vanskelig er spekemat, bløtkokt egg og lakris [emoji12]
Hvorfor ikke bløtkokt egg? Aldri hørt at man skal holde seg unna det?
Salmonella. Der skal jeg innrømme at jeg synder, all den tid salmonella i norske egg er så uhyre sjelden.