Spist 5 bløtkokte egg bare i dag...Føler jeg holder meg til "reglene". Eneste jeg tror kommer til å bli vanskelig er spekemat, bløtkokt egg og lakris [emoji12]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Spist 5 bløtkokte egg bare i dag...Føler jeg holder meg til "reglene". Eneste jeg tror kommer til å bli vanskelig er spekemat, bløtkokt egg og lakris [emoji12]
Spist 5 bløtkokte egg bare i dag...
Er det jeg også har lest og fått beskjed om av lege..!*Sniker fra april*
I Norge kan man spise bløtkokte egg. Her skal de være garantert fri for salmonella før kartongene stemples. I utlandet derimot, da må du være mer forsiktig.
Haha. Følte du oppsummerte heeele kostholdet mitt!!! Kylling, cottage cheese, laks, egg og pepsi max er jo livet..!!Føler det er null problem for meg. Spiser verken kjøtt, sjømat, egg eller melkeprodukt og drikker ikke brus.
Problemet er kaffen, eller nærmere bestemt min kjære havre eller soya latte
Tar tilskudd som vanlig av b12, D vitamin i alle månedene med R og omega 3 fra alger samt folsyre og jern.
Men må vel hive inn må litt tilskudd av jodd også
Skal man ikne spise bløtkokt egg ... whatFøler jeg holder meg til "reglene". Eneste jeg tror kommer til å bli vanskelig er spekemat, bløtkokt egg og lakris [emoji12]
Bløtkokt egg er innafor i Norge..Skal man ikne spise bløtkokt egg ... what
.. spiste masse i første svangerskapet og har spist det nå også ... lol
Jeg måtte slå opp dette med egg og leste både på matportalen og Folkehelseinstituttet at råe norske egg fra stemplet kartong er helt trygt. I utlandet og evt om na kjøper direkte fra gård man bør være forsiktig med. [emoji4]
Haha. Følte du oppsummerte heeele kostholdet mitt!!! Kylling, cottage cheese, laks, egg og pepsi max er jo livet..!!
Eg tar hensyn til svangerskapet. Men må legga om[emoji23]! Fårepølse, rostbiff, og spekemat er ein del av kosthaldet her.
Me slakta 6 lam på måndag, og fenalår er noko av det beste eg veit. Får legga da i frysen til etter svangerskapet[emoji85]!