Er du med på nokon barselaktivitetar?

Vi har vært på både babysang og babysvømming. Begge to var veldig positivt for barnet. Barselgruppa funka dårlig, vi var alt for forskjellige.
 
Nope. Ingenting å finne på her hvor jeg bor, og barselgruppa kom aldri i gang.
 
Desssverre ikke da Leah takler dårlig sånne situasjoner.. Får håpe vi får delta mer senere.
 
Jeg er på litt trilleturer og har besøk av andre mammaer og. Småtroll. Unngår foreløpig svømming og åpen barnehage/babysang pga smitte/infeksjonsfare med immunsupprimert liten i hus...
 
Trilleturer, barseltreff og babysvømming :) er som regel ute på noe tre ganger i uka.
 
Her var vi med en lekegruppe for småbarn (0-3år) en stund, men etterhvert har vi ikke orket når hun liker å sove blund fra 10-12 å gruppa begynner kl 9 -slutter 12. Blir bare grining av forskyvninger, så vi har lagt det på hylla enn så lenge :)
 
Deltok på barseltrening, babysang, babysvømming og åpen barnehage. Ikke alt på en gang da :p Barselgruppa fungerte dårlig, hyggelig på helsestasjonen, men ingen ville møtes utenom. Men på barseltreninga spesielt ble jeg kjent med flere andre, så ble med i de barselgruppene og vi gikk mange mil på bæretur i permisjonen sammen :) Storkoste meg i permisjonen, og tror det hjalp med passe mengde aktivitet :)
 
Har vært på barseltrim et par ganger, men hatt det for travelt de siste gangene det har vært (er bare annenhver torsdag også). Meldte på babysvømming men kurset ble avlyst pga for få påmeldte, og forsøkte å møte opp på babysang men det var ingen der det stod det skulle være så ehm nja. Går ikke så godt med barselaktiviteter her. :p

Jeg har fått trent mye hund da, og vært sosial med hundetreningskompisene. :p
 
Barseltreff og babysang. Vært heldig og hatt fine barselgrupper begge gangene :)
 
Back
Topp