Er du med en eldre mann?

Min er 4 år eldre enn meg. Vi er begge godt under 30 år, har vært sammen i 7 år og venter vårt første barn om noen uker.
Han er veldig ansvarsfull og får til alt han prøver på.
Veldig snill, smart og hjelpsom.
Selv om vi er ganske unge så har vi et stabilt liv med nesten nedbetalt huslån, hunder og ingen billån, så man trenger ikke å være 40-50 år for å ha det stabilt.
Det har mye mer med personen og ansvarlighet å gjøre enn alder.
Jeg tror du bare må lete på riktig plass, så finner du en med de kvalitetene du ønsker uansett alder :)

Ja dere har nok rett, alder er bare ett tall.
Føler det nok sånn fordi jeg nå er singel for andre gang, og går ut av ett forhold jeg ikke har fått noe ut av der jeg har blitt lurt og ruinert... Den der 'fool me once, shame on you....' Kjenner jeg veldig på..

Ja dere har nok rett, alder er bare ett tall.
Føler det nok sånn fordi jeg nå er singel for andre gang, og går ut av ett forhold jeg ikke har fått noe ut av der jeg har blitt lurt og ruinert... Den der 'fool me once, shame on you....' Kjenner jeg veldig på..

Huff, sånn skal det da ikke være. Fokuser heller på hva du har lært, ikke hva du har "tapt". Klem

Huff, sånn skal det da ikke være. Fokuser heller på hva du har lært, ikke hva du har "tapt". Klem
Ja, jeg sitter jo igjen med to herlige små barn som skal bli med meg videre i livet. Vi må finne en ny plass å bygge oss opp igjen. Heldigvis kan alt bare gå en vei herfra :)

Ja, jeg sitter jo igjen med to herlige små barn som skal bli med meg videre i livet. Vi må finne en ny plass å bygge oss opp igjen. Heldigvis kan alt bare gå en vei herfra :)

Med et vinnende smil og ei positiv innstilling kommer man langt :) Lykke til ! :)

Haha :) forstår deg veldig godt, men her er det stikk motsatt :) elsker at samboer er tullete og barnslig, jeg er 23, han 24 snart 25 :) synes han nesten er litt for voksen :)

Men det økonomiske kunne han godt vært litt mer voksen på... :P

Haha :) forstår deg veldig godt, men her er det stikk motsatt :) elsker at samboer er tullete og barnslig, jeg er 23, han 24 snart 25 :) synes han nesten er litt for voksen :)

Men det økonomiske kunne han godt vært litt mer voksen på... :P
Ja det er egentlig det jeg mener, med barnslig mener jeg at man ikke ser verdien i arbeid, ikke har mål i livet, ikke har kontroll på økonomi, ikke kan ta vare på seg selv og ta alvorlige avgjørelser osvosv.. At man kan tulle og tøyse og være barnslig er kjempe viktig :D men å oppføre seg barnslig er noe jeg er møkk lei av! Om du skjønner hva jeg mener med det? :p haha

Jeg blir 25 og min mann fyller 40 år på fredag :-D
Vi utfyller hverandre ;-)
Som vi sier så er det jeg som oppfører meg eldre og han er vare en ungfole ;-)

Last edited:
Min mann er 12 år eldre enn meg, vi har vært sammen i litt over 8 år nå :)
Han ser mye yngre ut enn han egentlig er, så da jeg faktisk fant ut hvor gammel han var var det for sent, jeg hadde falt pladask :p
Vi har i grunn aldri merket noe til aldersforskjellen :)

Ja det er egentlig det jeg mener, med barnslig mener jeg at man ikke ser verdien i arbeid, ikke har mål i livet, ikke har kontroll på økonomi, ikke kan ta vare på seg selv og ta alvorlige avgjørelser osvosv.. At man kan tulle og tøyse og være barnslig er kjempe viktig :D men å oppføre seg barnslig er noe jeg er møkk lei av! Om du skjønner hva jeg mener med det? :p haha
Skjønner hva du mener :) samboeren min er veldig arbeidsom og stabil og alt som er flott, men tror han har litt lett for å gå for lokketilbud, dessverre. Men jeg passer på at han ikke gjør noe alt for dumt :P

Er 16 år mellom meg og mannen :) møttes når jeg var 22, og giftet og mår jeg var 25 :) første barnet kom når jeg var 24 :)
Har Vært i lag med en jevnaldrende 1 gang før, og følte meg som en barnevakt. Men nå har jeg funnet mannen i mitt liv :)

Jeg er 29, han er 40 :-) men det hadde ikke noe med alderen hans å gjøre at vi ble sammen ;-) du finner mer og mindre modne menn i alle aldre :-D

Du trenger ikke en kar på 40 for å få dette. Kjæresten min er 27 år(jeg er 25), han har alt på stell. Og det har han hatt i hvert fall 2 år nå. Hus, nedbetalt bil og har det veldig bra økonomisk. Jeg har ikke vært gravid, men kroppen min kan vel kalles mammakropp. Løs hud og overvektig. Han elsker kroppen min, han elsker meg. Han elsker barn og vil ha 4 stk.

Ulempe: han sitter på sykehjem som en tomat mens du er i din "beste" alder. Han går bort lenge før deg, og du blir enke i delvis ung alder. Tenk så tomt det vil bli uten han ved din side? Hvordan vil familielivet bli nå?

Fordel: som du selv sier, så kanskje du får denne pakken du vil ha. Men selv om han er 40 kan han være som en på 20 i hodet.

Hadde jeg vært deg ville jeg ikke satt noen alder, men heller sett an personen. Selv om han er 23 eller 40 :) En dag vil du finne den rette :)

Huska når eg blei ilag med min sambuar, då sa mongen " tenk når han blir pensjonist so har du soo mongen år igjen før dåke kan leva livet!"
Eg har valgt å ikkje fokusera å spekulera på ka so skjer om 25 år! Me veit ingenting om framtio og da e ingen garanti for å bli 50 år;) ( sjukdom, ulykker ol..)
Hvis da føles rett å inngå ett forhold uansett alder, so kan ein ikkje tenka på sånt :)

Huska når eg blei ilag med min sambuar, då sa mongen " tenk når han blir pensjonist so har du soo mongen år igjen før dåke kan leva livet!"
Eg har valgt å ikkje fokusera å spekulera på ka so skjer om 25 år! Me veit ingenting om framtio og da e ingen garanti for å bli 50 år;) ( sjukdom, ulykker ol..)
Hvis da føles rett å inngå ett forhold uansett alder, so kan ein ikkje tenka på sånt :)
Nettopp derfor jeg skrev de siste setningene :)

Back
Topp