Er du med en eldre mann?

Her er det 2 år mellom oss, nesten 3 år. Jeg kunne tenkt meg 7-8 år mellom, men skal ikke bytte han ut av den grunn :p Finnes nok mange menn som er mye eldre, men ikke modne.

Min er 2 år eldre, maksgrense var +-5 år. Kunne ikke tenkt meg en som var eldre en det

Jeg er 24, og mannen min er 46. Så det er 22 år i mellom oss. Vi har en sønn på snart 5 år. Fordelene er jo stabilitet. Alt er på stell, og han støtter meg alltid. Ulempen er at det kan bli litt kjedelig av og til. :p På ferie når jeg har lyst til å teste ut de råeste hoppe og sklieanleggene, så trives han best med å se på, hehe. Men ellers i hverdagen merker jeg egentlig ikke så mye til det, bare at det er stabilt. Men jeg mobber han av og til med at han er for gammel for ting, og han motsatt. Så det blir en sånn intern greie oss i mellom :) vi utfyller hverandre ganske godt :)

Jeg klarer ikke å la være å spørre om dere fikk reaksjoner da dere fikk barn, og du var 18 og han 41?

Jeg er selv gift med en som er ni år eldre enn meg, men jeg var selv endre enn deg. Vi fikk nemlig tilbakemelding på at forholdet aldri ville funke på grunn av aldersforskjellen før vi fikk barn. Vi er fortsatt gift ;)

Jeg klarer ikke å la være å spørre om dere fikk reaksjoner da dere fikk barn, og du var 18 og han 41?

Jeg er selv gift med en som er ni år eldre enn meg, men jeg var selv endre enn deg. Vi fikk nemlig tilbakemelding på at forholdet aldri ville funke på grunn av aldersforskjellen før vi fikk barn. Vi er fortsatt gift ;)
Bare å spørre i vei :) Fikk mange reaksjoner ja. De aller fleste sa at det kom aldri til å vare osv. Og hvem vet, kanskje det ikke gjør det i lengden. Men man kan jo ikke gå å tenke slik. Vi har vært kjærester siden jeg var 17, og samboere siden jeg var 18. Og vi har hatt det bra, og har det fremdeles fint sammen. Så jeg må ærlig si at alder er bare ett tall, for det er så mye mer som spiller inn :) Hvorfor gi opp noe bra pga ett tall?

Jeg blir 28år i juli og han 42år på torsdag;)
Vi har det strålende.
Vært sammen i litt over 5år:)

Jeg er 30 og han er 39. Jeg er veldig glad for å ikke ha en som ikke er voksen nok i hodet mtp familieliv. Men for å være ærlig så kunne energinivået vært bedre. Og så er liksom interessen desverre på vei tilbake, tror det er litt førtiårskrise på gang :p

Jeg er singel nå, men faller stort sett for de som er litt eldre enn meg. Og de som jeg kjenner som er like gamle som meg har jo fortsatt bare festing og slike ting i hodet. Det er langt fra klare til å slå seg til ro. Jeg er 28 snart 2 barnsmor og ikke interessert i den type mannfolk selv om jeg er veldig glad I kameratene mine :)

Nå blir min 36, men jeg er dog snart 33 år ;) Men må ærlig innrømme at han fortsatt ikkke er voksen, tror heller aldri han blir det. Han kommer til å bli sånn som han eldre mannen i DNB reklamen som føler seg evig ung :p

Jeg er 30 og mannen er 45 ;) vært sammen I 8 år,gift I 4 og har ei datter på 3 år :) merker ikke alders forskjellen egentlig;) fikk mange negative tilbakemeldinger når vi først ble ilag,men det betyr ingenting hvis man virkelig vil Være sammen:)

Æ blir 24 å han blir 31. Vi blei kjæresta når æ va 17 :) vi funke godt ilag, å æ koinne ikke tenkt mæ noen andre :) han e så flink me barn, å han glede sæ masse til å endeli bli pappa i september <3

Min mann er 9 år eldre enn meg og det er perfekt :) han er voksen og vet hva han vil med livet :)

Her er vi like gamle . Har det supert. Ble sammen som 18 åringer . Foreldre ved 20. Har nå 3 barn, eget hus og to biler . OG utdanning og fast jobb begge to. Har det stabilt ! Vi er nå 26.

Handler ikke om alder, men modenhet er poenget mitt ;)

Meg og mannen er like gamle, han er mer stabil en flere jeg kjenner i 40åra :)

Han fyller år i januar, jeg i desember, han er 30, jeh blir om et halvt år ;)

Nå blir min 36, men jeg er dog snart 33 år ;) Men må ærlig innrømme at han fortsatt ikkke er voksen, tror heller aldri han blir det. Han kommer til å bli sånn som han eldre mannen i DNB reklamen som føler seg evig ung :p
Hahaha! :D den reklamen savner jeg

Jeg er 21 og min kjære 24, men helt ærlig er han "for ung for meg" - noe vi tuller med hele tiden :P Kunne lett vært sammen med én på 30-35, men det er også mye fordi jeg føler meg mer som 30-40 enn 21 ;) Verken fester, drikker, er ute hele natten eller er typisk student :)

Min kjære er 10 år eldre enn meg. Både fordeler og ulemper med det, men jeg liker "eldre" menn. De er mer modne, stabile og økonomisk trygge, i tillegg trygge på andre måter. Han er 37 jeg er 27:-) har ei datter sammen på snart 6 mnd :-)

Fant meg en som er 2 år yngre enn meg jeg, og han er mer moden enn de fleste jeg kjenner på over 30. Han er 24, jeg 26. Har vært sammen i 8 år, har en gutt på 5, venter en jente om en måned :)

Her er det 17 år mellom oss. Jeg har aldri hatt det så bra med noen som jeg har det med han jeg er sammen med nå :) trygt og stabilt

Back
Topp