Er du med en eldre mann?

Ni år mellom meg og samboer, og jeg syns det er veldig fint. Gutter på min alder er så utrolig umodne, så er ikke litt interessert i de engang. Men jeg tror ikke man kan gå etter alder. Jeg tenkte ikke før jeg møtte samboer at jeg skulle finne en som var eldre enn meg. Det kommer jo an på hvem du trives med, tenker jeg

Kommer veldig an på personlighet tror jeg, fremfor alder. Har vært sammen et par stk som er 3 år yngre enn meg, bl.a. nåværende samboer, som er mye mer modne enn et par andre jeg har vært sammen som var 4-5 år eldre enn meg...
Alder er ikke nødvendigvis fasit for stabilitet og modenhet er min erfaring.

Mannen min er 4 år og 5 mnd eldre enn meg! Føler ikke han er noe mer moden enn meg, men at vi er "på samme sted" i livet :)

Da jeg var i 20åra og under det så så var de fleste gutter bare umodne og jeg klarte ikke helt å finne noen på min egen alder, men ettersom åra gikk så ble guttene mer modne de også :p Nå har jeg verdens beste samboer vi har 2 barn og han er halvvannet år eldre enn meg, han blir straks 32 ;) Så "den rette" dukker nok opp uansett alderforskjell :) Jeg ga opp en lang stund mange ganger. var faktisk singel alenemor i nesten 6år :O

Min kjære er 6 år eldre enn meg.
Vi ble sammen da jeg var 18, og jeg syns egentlig at han var litt gammel da :P
Nå har vi vært sammen i snart 12 år.

Min er 7,5 år eldre enn meg og det er en helt grei forskjell. Far til eldste var født samme år som meg og det var ikke alderen som gjorde noe utslag for bruddet, så jeg er litt så där på om jeg mener det har betydning.

Min er 4 år eldre og det er perfekt for meg :) han ville bli pappa før han ble 30 og nå blir han det 4 mnd før 30-årsdagen sin :D
Vi er like moden/umoden :) han har fast jobb og jeg er student, så det føles trygt :)

Definitivt ikke. Han er ett år eldre og oppfører seg tidvis som er drittunge:p

Min er en måned eldre enn meg, og moden nok, det har han alltid vært, vi er på samme sted i livet og trives med det.

Svigerfar har byttet ut svigermor med ei som er to år eldre enn oss. De har det sikkert fint de, men han har barn og barnebarn på samme alder, og blir pensjonist før de yngste et ferdig med tenårene. Lenge før.

Ham om det, jeg er glad min mann ikke er så mye eldre enn meg, de dør jo statistisk sett først, han trenger ikke 20 års forsprang, jeg tror ikke jeg vil like å være enke

Er 20 år mellom meg og min kjære.
Han ser ut som å være nettopp fylt 40, både i sinn og kropp.
Men han har hodet på rett plass. Ferdi med fyll og sånt.

Hos oss er det 10 år mellom. Jeg trodde han var 5 år yngre, og han trodde jeg var 5 år eldre så vi passe ganske godt sammen egentlig. Vært samboere i 4 år, og gift i 1 år, og begynner å tenke på å få barn nå.

Min samboer er 6 år eldre enn meg. Synes vi er ganske like når det kommer til modenhet. Vi er på en måte på samme stadie i livet:)

Her er det 4 år i mellom.
Han er mye mer voksen enn mange jeg kjenner, og mye mer voksen enn meg!
Jeg er 25 og han er 29.

Mannen min er ikke 2 uker eldre enn meg engang :D Trives godt med det. Ville ikke hatt en eldre mann. Han har jo kanskje unger som er bare litt yngre enn meg. Kanskje tilogmed barnebarn.

jeg trenger stabilitet, en selvsikker kar som har ting på stell.. En som tåler at kroppen min er en mammakropp, som er glad i barn

Du trenger ikke en kar på 40 for å få dette. Kjæresten min er 27 år(jeg er 25), han har alt på stell. Og det har han hatt i hvert fall 2 år nå. Hus, nedbetalt bil og har det veldig bra økonomisk. Jeg har ikke vært gravid, men kroppen min kan vel kalles mammakropp. Løs hud og overvektig. Han elsker kroppen min, han elsker meg. Han elsker barn og vil ha 4 stk.

Jeg er 25, kunne tenkt meg en på ca 40!
Hva kan være fordel/ulempe?
Ulempe: han sitter på sykehjem som en tomat mens du er i din "beste" alder. Han går bort lenge før deg, og du blir enke i delvis ung alder. Tenk så tomt det vil bli uten han ved din side? Hvordan vil familielivet bli nå?

Fordel: som du selv sier, så kanskje du får denne pakken du vil ha. Men selv om han er 40 kan han være som en på 20 i hodet.

Hadde jeg vært deg ville jeg ikke satt noen alder, men heller sett an personen. Selv om han er 23 eller 40 :) En dag vil du finne den rette :)

Nope, min mann er 3 år yngre enn meg:) Han er ganske "voksen" for alderen sin:) Jeg er 30 år og han er 27 år:) Vi ble sammen da han var 18 år og jeg var 21;)

Back
Topp