Er du med en eldre mann?

Prox

Gift med forumet
Jeg ønsker meg faktisk en eldre mann! Det hadde jeg aldri trodd om meg selv, men jeg trenger stabilitet, en selvsikker kar som har ting på stell.. En som tåler at kroppen min er en mammakropp, som er glad i barn og tåler ett travelt småbarnsliv..

Så jeg lurer på om det er noen yngre damer her inne som er sammen med en eldre mann?
Jeg er 25, kunne tenkt meg en på ca 40!
Hva kan være fordel/ulempe?

Er kun 6 år mellom meg og gubben min og synes det er perfekt. Svigerinnen min er gift med en som er 31 år eldre enn seg og som også er eldre en svigerfaren. De ble gift da hun var 18 år og hun er idag 45. Idag bor han på sykehjem etter slag og med Parkinson. Men de elsker hverandre og hun besøker han hver dag.

Jeg er ikke det men jeg sjønner deg veldig godt :) var der selv. Ønsket meg en eldre å trodde aldri i verden jeg skulle finne en på min egen alder som var slik du beskriver. Men jeg fant :)
Å det rett før jeg skulle på date med en på 45 :) jeg var da 27

Min mann er kun 4 år eldre og for meg er det nok, kan forstå andre har andre behov;)

Jeg har en slik mann, men han er ikke eldre. Fortsatt i 20 årene, så du må ikke nødvendigvis ha en som er eldre :)

Jeg er 24 og han 33 :) Tror alderen bare er en faktor for modenheten og sånt :) Vi er ganske jevne rent "modenhet-sett" og har like mye (evt lite) på stell :p men vi funker godt sammen :)

Nå er mannen min bare 2 år eldre enn meg, men jeg er 40..
Så også for det meste på menn som var en del eldre enn meg den gang jeg var yngre på grunn av stabiliteten deres så skjønner hva du mener.
Bare ikke glem at ikke alle yngre menn mangler de kvaliteter du er på jakt etter.

Nei de he eg ej. Tror ikkje eg
E en av de personerna som hade ønskt meg en mye eldre man

Mannen er 6 år eldre enn med. Vi ble kjærester da jeg var 18. Jeg trengte en som var eldre da jeg selv var ganske moden for alderen, og han trengte noen som ikke ville ha barn osv enda. Vi utfylte hverandre da, og det gjør vi enda. Nå har vi barn, bil, hus og katt :p

Den eldste jeg har vært sammen med var den yngste når det gjaldt modenhet. Han var 11år eldre enn meg.
Ville ikke fokusert på alder, men på personlighet og kvaliteter.

Jeg er sammen med en som er 4 år eldre, og det er egentlig greit nok. Søsteren min er sammen med en som er nesten 20 år eldre enn seg selv, hun er i 30 årene. Personlig, syns jeg det er for stor aldersforskjell. Mannen er kjempesnill og god med barna hennes, men merket når vi var i syden at han var på mamma og pappas alder, mtp hva han gadd.

Jeg er 24, og mannen min er 46. Så det er 22 år i mellom oss. Vi har en sønn på snart 5 år. Fordelene er jo stabilitet. Alt er på stell, og han støtter meg alltid. Ulempen er at det kan bli litt kjedelig av og til. :P På ferie når jeg har lyst til å teste ut de råeste hoppe og sklieanleggene, så trives han best med å se på, hehe. Men ellers i hverdagen merker jeg egentlig ikke så mye til det, bare at det er stabilt. Men jeg mobber han av og til med at han er for gammel for ting, og han motsatt. Så det blir en sånn intern greie oss i mellom :) vi utfyller hverandre ganske godt :)

Eg blir 28 å min sambo e 40 :) Han e ein voksnare mann på mongen måtar, spesielt når da kjem te handy ting. Han kan ALT!! Men ellers so verken ser han ut eller oppføre seg som ein 40 åring so me merka ikkje noke forskjell i kvardagen.

Syns da e trygt og godt med ein moden mann:)
Men for all del, alder e berre ett tall, personligheten e viktigast:)

Ifølge han so e no eg "sjefen" allikavel ;)

Har alltid vært tiltrukket av eldre menn. Typisk 15-20 år eldre enn meg
Men endte opp med en som er et år yngre. Jeg har intet å si til mitt forsvar, jeg skjønner det ikke selv engang :P

Jeg blir 26 i år, han er 39. Vi ble sammen når jeg var 17 :) Jeg ønsket jo ikke en så stor aldersforskjell, men man velger ikke hvem man blir forelsket i. Forskjellen merker vi godt i noen tilfeller og ikke i det hele tatt i andre tilfeller. Tanken på at han vil bli pensjonist, ende opp på sykehjem eller dø lenge før meg skremmer meg jo, men ingen vet hva fremtiden vil bringe og hvor lenge man selv vil ha god helse eller leve. Å bli sammen med han er uten tvil det beste som har hendt meg, og sammen skal vi komme oss gjennom alt som kan skje i fremtiden :)

Last edited:
Vi har elleve år i forskjell, men merker ikke så mye til det i hverdagen egentlig ;)

Back
Topp