Er du lik din svigermor?

I utseende nei.
Men i væremåte på noen områder. Vi er begge uføre, liker baking og matlaging, strikking, alt ordner seg,ikke grunn til å bli nebbet, jaja dem om det type innstilling osv.

Ja han og pappa er veldig lik i væremåte :P skremmende.

Håper ingen av delene :)

Min kjære og pappa er veldig forskjellig. Akkurat sånn jeg ville ha det.;-) pappa kan være ganske mutt og stille, men verdens snilleste mann. Min samboer er mye mer utadvendt, omgjengelig og har sine egne meninger. :-) Både meg og svigermor er skytter, kommer kjempe godt overens. Og begge er guttemammer. :-) vi er litt lik og har noen ting som er veldig ulik. Men har hørt før at "du høres akkurat ut som mamma", så takk for den liksom. ;-)

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg har funnet meg en som er veldig lik min stefar i væremåte, søsteren min har funnet seg en som ligner mer vår far :P Men jeg har noen likhetstrekk fra svigermor hvor vi begge er omsorgsfulle, hissige og har litt samme interesser.

Samboeren og pappaen min har endel like interesser osv, men er samtidig veldig forskjellige i personlighet/væremåte. Jeg og svigermor er på ingen måte like! :)

Er veldig mye likheter i personlighetene til pappa og mannen. Kanskje derfor de klarer så bra å bo sammen?
Jeg og svigermor har også mange likheter i personlighet. Og flott er det, for hun er et fantastisk menneske <3

Nei det synes ikke jeg og håper ikke jeg er lik svigermor haha :D men har ofte hørt at jeg og svigersøster er litt lik.

Jeg og svigermor finnes ikke lik.
I forhold til mannen min og min far.. vet ikke. Kjenner ikke faren min nok. Og vis jeg skal sammenligne med kjæresten til mamma.. så finnes dem ikke lik.

Han er det stikk motsatte av min far, og jeg det stikk motsatte av hans mor....kanskje derfor vi går godt overens :D

Vil ikke påstå det...

Samboeren min er vel den eneste jeg noen gang har truffet som er like omsorgsfull overfor bilen sin som min far er, men der stopper også likhetene - heldigvis!!

Jeg og svigermor går veldig godt sammen, men har nok ikke så mye til felles...

Kjæresten min er ganske lik pappaen min, i hvert fall utseendemessig. Høy, mørkeblond, blåøyd osv. Rart det der.. Og jeg og svigermor. Njæ, ikke akkurat. Men merker jo at vi har noen likheter i meninger og synspunkter :-P Er derimot ganske lik farmoren min. Spent på baby i magen hvem hun er lik

Sent from my iPhone

Back
Topp