Er du lik din svigermor?

Jeg er IKKE lik svigermor i det hele tatt. Men sambo og pappa har mange likhetstrekk :p

Sent from my iPhone using Tapatalk

Er ikke lik svigermor i det hele tatt, men vi går veldig godt overens :) min mann og pappa har lik humor, ellers er de helt forskjellige :p

Er ikke lik svigermor, hun er så motsatt av alt jeg er. Men sambo er nok til dels lik pappa, begge setter jobbe før alt annet uansett hva nesten.

Sent from my iPhone using BV Forum

Mannen er ikke lik pappa og jeg er ikke lik svigermor:)

Nei heldigvis ingen av oss :-)

Jeg og svigermor har nok en del fellestrekk ja. Samboeren og pappa er ikke lik på en flekk.

Overhodet ikke. Hverken likhetstrekk eller personlighet. :)

Svigermor døde to år før vi ble sammen... Og hulerboermannen er langt ifra min far. Takk og pris.

♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 04.01.2015♡

Mannen har noen like sider som min far ja, men langt fra like:P Begge elsker jobbe, og å slite seg ut med hekksaksen eller hammeren:P

Jeg er lik min svigermor på en del, men heller ikke der alt.
Vi har begge en stor lidenskap for mote og skjønnhet for eks;) Vi byttelåner klær:oops:Ellers er vi skravlehøner begge to:P

La meg si det på en pen måte, HEL* NO!! Finnes ingen som er lik min svigermor, heldigvis. Sorry, høres kanskje slem ut nå, men hadde dere møtt henne så hadde dere skjønt meg. o_O Og nei, mannen er ikke lik pappa, rimelig happy for det. :)
UFF styggt kanske av meg å si detta men förstår seg veldigt gott . Signerar de me svigermor og me pappa akurat de samma här.

Om jeg er lik svigermor ? NeiNeiNei absoulutt ikke ,, hun er veldig hyggelig og vi har et greit fårhold.. men vi er veldig ulike ;) om sambo er lik faren sin.. Han har noen likhetstrekk kan jeg merke iblandt.. men helt forskjellige personligheter har de :p Åjj trodde du mente hans far.. Men NEI HANN ER ABSOLUTT IKKE LIK MIN PAPPA ;) heh

Last edited:
Ingen likheter mellom noen av oss. Heldigvis. :p

Å nei det er jeg absolutt ikke! Og han er ingenting i nærheten av min far heller, heldigvis.

Sambo er lik pappa på mange måter og jeg lik Mamman hans på mange måter...haha

Jente2009, 2011 og 2015:)

Termin 15.01.2015

Jeg er vel omtrent så ulik min svigermor som man kan bli, i hvert fall så vidt jeg kan se - og jeg tror kanskje det var noe av det han falt for. Nykona hans minner også langt mer om meg enn om moren. ;)

Eks-mannen er langt fra noen tro kopi av pappa, men en del likhetstrekk har de - selvsikre, mye karisma og humor, gode til å fortelle, kunnskapsrike, en god del alpha hann-trekk.
Dog er det andre områder hvor de er hverandres rake motsetninger. :)
Falt vel like mye for det ene som det andre.

Noen ganger når jeg snakker med svigermor er det som å møte seg selv i døra :P
Men synes ikke sambo og pappa er veldig like :P

Ingen av delene, for mannen er langt bedre enn far, og svigermor er ikke lik meg. Svigermor er ei fantastisk dame, men fortsatt jeg ville aldri ønsket jeg var henne eller lik henne!

Back
Topp