Er du lik din svigermor?

LilleBurugla

☆ En del av Juni-13 ☆
jentene i juni13
Tilgangsansvarlig
VIP
Eller er partneren din lik din far?

Dem sier jo at man ofte finner noen som er lik sin mor/far.

Vel... Min mann og far har samme type jobb og mye lik humor da.

Og jeg og svigermor har akkurat samme jobb og trives veldig godt sammen så :p

Vel... Min mann og far har samme type jobb og mye lik humor da.

Og jeg og svigermor har akkurat samme jobb og trives veldig godt sammen så :p

Haha, se der ja. :D

Her er vi helt motsatt av våre. ( heldigvis:p )

Tje, sambo jobber sammen med faren min og dem har jo samme humor :p Jeg og svigermor er vel litt like og, når jeg tenker meg om :p

Sent from my iPhone using BV Forum

Min mann og pappa er svært like personligheter. Helt utrolig. Utseendemessig = Ikke
Svigermor og jeg er ikke like :-)

Aldri kjent min far, så det vet jeg ikke i grunn... Vet han var av den mindre pratsomme sorten, og det er samboer også :p

Føler ikke jeg er så lik svigermor, kanskje på noen områder..

Februar-14 mamma ❤️

Jeg og svigermor er overhode ikke like på noen måter. Sambo og pappa er heller ikke like på noen måter :)

Eneste likhet trekket noen har er at både mannen min og pappa er veldig rolige av seg, der stopper også likhetene :p
Etter jeg ble gravid (og ble ikke kvitt det!) så har jeg blitt mer følsom, slik at jeg lettere kan få noen tårer vis det er noe og der stopper også likhetene mellom meg og svigermor ;)

vis man leter vil man vel alltid kunne finne noen likhetstrekk. og det gjelder gjerne for alle personer ;)

Pappa og samboeren min er skremmende like :p alle sier jeg har finni meg en mini-versjon av min far.. Så de går godt overens :)

Jeg og svigermor er like på noen områder. Vi kommer veldig godt overens i hvertfall :-) verdens beste svigermor.

Jeg og svigermor er nok ikke så veldig like, men min mann er veldig lik min far. Kan kanskje være pga at han selv mistet sin far tidlig, og han har ingen familie her i Norge så vi har vært mye sammen med familien min. Han tar nok etter min far på mange områder ettersom han er det nærmeste han kommer en farsfigur :-)

Jeg håper jeg er lik svigermor, hun er ei flott dame som jeg ser veldig opp til. Samboeren min er heldigvis ikke lik pappan min.

La meg si det på en pen måte, HEL* NO!! Finnes ingen som er lik min svigermor, heldigvis. Sorry, høres kanskje slem ut nå, men hadde dere møtt henne så hadde dere skjønt meg. o_O Og nei, mannen er ikke lik pappa, rimelig happy for det. :)

Jeg er vel så langt i fra lik svigermor som man kommer! Da vil jeg heller påstå at jeg er mer lik svigerfar :)
Mannen og pappa har litt like interesser da, men personligheten er overhodet ikke lik :)

Samboeren er ikke lik min far. Heldigvis.

Jeg ligner nok ikke så mye på svigermor, men ligner på foreldrene hans totalt sett. Dvs veldig ordentlige og ryddige mennesker.

Har ikke møtt svigerfar så vet ikke om han og kjæresten er så like, men er lik svigermor på ett område og det er at vi er like glad i å snakke :)

Nei og nei;) heldigvis er jeg ikke lik min svigermor, men på noen områder skulle jeg ønske mannen var litt mer lik pappa. Mef humor fks:)

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app

Jeg og svigermor er hvertfall like glad i mobilspill :p kan godt hende vi er like, men har ikke lagt merke til det selv :)

Pappa og mannen er begge veldig glad i jakt/fiske, men tror likheten stopper der :)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Absolutt ikke:p
Og mannen er så langt fra min far det går ann å komme:p

Åh nei det håper jeg da virkelig ikke at jeg er!!!! Mannen er heller ikke så lik pappa, annet enn sveisen :p

<3 mammaen til Emilie og lille julegaven <3

Back
Topp