Er du konfirmert .....

Konfirmerte meg i kirka[:)]

Borgelig konfirmasjon her. Likte ikke opplegget i kirken pluss at eg ville trosse alle og bryte tadisjonen i familien oom å konfirmere sege i kirken.

? k?rken, ?kke bare ? k?rken men ? St.Olav.

ORIGINAL: Rimpro

ORIGINAL: princess_barbie

Borgelig konfirmasjon her. Likte ikke opplegget i kirken pluss at eg ville trosse alle og bryte tadisjonen i familien oom å konfirmere sege i kirken.

YEY!! endelig ei med guts til å gå imot familien!! Inponert Sussi :)

Skal si det ble liv i heimen da ja.....hehe, men de har forstått i ettertid at eg ikke vil gjøre som alle andre. ;-)

YEY!! endelig ei med guts til å gå imot familien!! Inponert Sussi :)

Noen truet med at de ikke ville komme, at eg ikke fikk gave, ikke fikk eg bunad (noe eg slo tilbake emd at eg ikke ville ha)(der gikk den gleden).

Det endte med at alle kom og eg fikk gave av alle. [;)] Tomme trusler med andre ord...
Skal si det ble liv i heimen da ja.....hehe, men de har forstått i ettertid at eg ikke vil gjøre som alle andre. ;-)

prøvde de å true deg med mindre penger å slikt og eller? :P hører mange som blir det..

Borgelig. Personlig synes jeg ikke konfirmasjon er så stor greie når man først velger å gjøre det borgelig egentlig, jeg gjorde det bare for gavene. Irja skal få velge selv hva hun vil, men om hun velger å ikke konfirmere seg skal hun få en del penger i gave det året fra oss likevel. Noen vil jo ha feiringen, jeg synes selv det bare var flaut. [8D]

ORIGINAL: _Nanne_

Sign [:)]

etter aa ha bl?tt kastet ut av st.sunn?va skolen etter st?l om analsex og hvorfor jeg syns det var ok aa vaere homof?l syns jeg det var best aa velge k?rken for ?kke aa ta l?vet av oldemor[;)]

ORIGINAL: MalinDalin

etter aa ha bl?tt kastet ut av st.sunn?va skolen etter st?l om analsex og hvorfor jeg syns det var ok aa vaere homof?l syns jeg det var best aa velge k?rken for ?kke aa ta l?vet av oldemor[;)]

genialt....original stil om ikke annet.....hehe[:D]

ORIGINAL: _Nanne_

I kirka.. skjønner fortsatt ikke hvorfor jeg gadd[8D]

Ikke konfirmert selv om jeg ville.. Mamma hadde ikke råd:(

Konfirmerte meg i kirka, kun for å la tradisjon være tradisjon. Jeg ga uansett faen, ville bare ha pengene. Men familien min ble "fornøyde". Tragisk? Næh.... Syns borgelig konfirmasjon bare ble teit, og noen ganger står tradisjonene sterkest!

Jeg er konfirmert i kirken [:)]

i kirken[:)]

Back
Topp