My little love
Elsker forumet
Er du en av de som konfirmerte deg? og i tilf var det i kirke eller borgelig?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Rimpro
ORIGINAL: princess_barbie
Borgelig konfirmasjon her. Likte ikke opplegget i kirken pluss at eg ville trosse alle og bryte tadisjonen i familien oom å konfirmere sege i kirken.
YEY!! endelig ei med guts til å gå imot familien!! Inponert Sussi :)
Borgelig konfirmasjon her. Likte ikke opplegget i kirken pluss at eg ville trosse alle og bryte tadisjonen i familien oom å konfirmere sege i kirken.
YEY!! endelig ei med guts til å gå imot familien!! Inponert Sussi :)
Noen truet med at de ikke ville komme, at eg ikke fikk gave, ikke fikk eg bunad (noe eg slo tilbake emd at eg ikke ville ha)(der gikk den gleden).
Det endte med at alle kom og eg fikk gave av alle. [;)] Tomme trusler med andre ord...
Skal si det ble liv i heimen da ja.....hehe, men de har forstått i ettertid at eg ikke vil gjøre som alle andre. ;-)
prøvde de å true deg med mindre penger å slikt og eller? :P hører mange som blir det..
ORIGINAL: MalinDalin
etter aa ha bl?tt kastet ut av st.sunn?va skolen etter st?l om analsex og hvorfor jeg syns det var ok aa vaere homof?l syns jeg det var best aa velge k?rken for ?kke aa ta l?vet av oldemor[;)]
ORIGINAL: _Nanne_
Konfirmerte meg i kirka[:)]