Var på godt mulig siste kontroll hos jordmor i går og hun stilte meg det spørsmålet. Jeg svarte nøkternt at "ja, jo - kommer hun nå så går det helt fint, men drøyer det noen uker så kjennes det også greit". Jordmor responderte med: "Da tror jeg vi kanskje ses igjen på termin når du har neste kontroll." Hun begrunnet det litt humoristisk med at virkelig fødeklare kvinner kan spottes lang vei når de svarer på spørsmålet ved at de VIRKELIG ikke er moden for en dag til som gravid, hun nevnte også hvordan mange rundt uke 37 sier de er SÅ klare med snert, forhåpning og overskudd og hun ofte tenker og får rett i at de har noen uker igjen.
I grunnen passet det hun sa veldig for meg. Husker meg mye mer ferdig med å være gravid før jeg fødte storebror enn jeg er nå. I grunnen føler jeg meg ganske oppegående og normal med litt ekstra vekt bare og nyter siste rugetiden der jeg og mannen har god tid til hverandre og oss selv.
Hvordan er det med dere? Er dere alle sprekkferdige eller er det flere som kjenner som meg nå på slutten at det ikke er krise om det drøyer en stund lenger og som ikke LENGTER etter babyen men kjenner ro og tålmodighet i at ting skjer når det skal skje? Leser så mye av det motsatte, så nysgjerrig på om noen sitter i samme båt som meg også
I grunnen passet det hun sa veldig for meg. Husker meg mye mer ferdig med å være gravid før jeg fødte storebror enn jeg er nå. I grunnen føler jeg meg ganske oppegående og normal med litt ekstra vekt bare og nyter siste rugetiden der jeg og mannen har god tid til hverandre og oss selv.
Hvordan er det med dere? Er dere alle sprekkferdige eller er det flere som kjenner som meg nå på slutten at det ikke er krise om det drøyer en stund lenger og som ikke LENGTER etter babyen men kjenner ro og tålmodighet i at ting skjer når det skal skje? Leser så mye av det motsatte, så nysgjerrig på om noen sitter i samme båt som meg også