Er du klar?

~Snart 4 skatter i hus~

Flørter med forumet
Jeg er ikke klar enda.. er 37+4 nå og kjenner at terminen nærmer seg..
Jeg er lei av å være tung og sliten, men allikevel er jeg ikke helt klar for at babyen kommer. Det føles liksom så fjernt at det skal komme en liten en til! Selv om dette er 4. mann, så er det veldig rart at det bor et menneske inni meg som snart skal komme ut til oss, og være her resten av livet.. Ikke har han noe navn enda heller :P

Kanskje jeg skal pakke fødebagen snart, og gjøre klart de siste forberedelsene, så blir jeg kanskje klar :P

Er du klar?

Ja jeg er klar,. Men ikke klar. Skjønner akkurat hva du mener. Min 4.mann også og minste er 6.5år.
Er lei av å være gravid, men samtidig så klarer jeg ikke se for meg en baby igjen her i huset :/ men det blir vel fort naturlig. Så fødselen må gjerne starte nå!! 40 uker i morgen

Jeg er klar.. Veldig klar! Er kun 38+1.. Men kunne gjerne født for et par uker siden

Nei er ikke klar, aner ikke hva vi går til. Men er man noen gang klar? ;)

Jeg er lei av å være tung og sliten, men allikevel er jeg ikke helt klar for at babyen kommer. Det føles liksom så fjernt at det skal komme en liten en til! Selv om dette er 4. mann, så er det veldig rart at det bor et menneske inni meg som snart skal komme ut til oss, og være her resten av livet.. Ikke har han noe navn enda heller :p

Kanskje jeg skal pakke fødebagen snart, og gjøre klart de siste forberedelsene, så blir jeg kanskje klar :p

Er du klar?

Signerer den! Bortsett fra at min termin bare er få dager unna :p.
Har enda ikke gått opp for meg at det er en baby som faktisk skal ut hvert øyeblikk. Og fødselsbagen er heller ikke pakket :oops:, navnet er ikke klart :rolleyes:.
Men begynner å bli redd og angstfylt for selve fødselen så hadde vært fint å bli ferdig med den. Har ikke noe lyst å gå rundt med sånne tanker i 14 dager til.

Er 37+1 nå og har nettopp gått opp for meg at det kommer baby i hus igjen:eek: Er nr 3, men er ikke klar. Har ikke navn, ikke pakket bag og i morgen må jeg bare hive meg i det og få på plass siste rest av ting til tassen. Er ikke klar for fødsel heller før neste helg siden mannen kommer hjem fra sjøen før på torsdag. Hehe. Bare kaos her egentlig.

Jeg er klar :D men gru -gleder meg til fødsel! Kan ikke vente med å treffe mirakel jenta vår ❤️

Jeg er lei av å være tung og sliten, men allikevel er jeg ikke helt klar for at babyen kommer. Det føles liksom så fjernt at det skal komme en liten en til! Selv om dette er 4. mann, så er det veldig rart at det bor et menneske inni meg som snart skal komme ut til oss, og være her resten av livet.. Ikke har han noe navn enda heller :P

Kanskje jeg skal pakke fødebagen snart, og gjøre klart de siste forberedelsene, så blir jeg kanskje klar :P

Er du klar?
Godt å høre at vi er flere.. Har lurt litt på om det er meg det er noe galt med :0/ Men når de kommer, skjønner vi det vel?!? Håper jeg.. Men jeg er ikke klar, verken med bag heller i hodet.

Ikke klar i hele tatt og 39+5 idag ;-) min første, så jeg er jo veldig spent, og jeg har jo gledet meg hele svangerskapet, men at det faktisk kommer en baby som skal være her hele tiden, som er vårt ansvar, har vært kjempefjærnt, og helt rart og tenke på at det nå bare er 5 dager til min termin. Jeg er ikke lei av å være gravid heller, så for min del går det helt fint om ho venter litt til. Samtidig hadde det sikkert vært greit å komme igang også, så jeg slipper disse negative tankene som kommer nå på slutten.. Tenker nesten at jeg angrer og kan ikke gjøre dette her, selv om jeg innerst inne selvfølgelig vil :-P Har ikke navn her heller, men bagen er pakka :-)

39+4, og så klar og uklar det er mulig å bli tror jeg. Har vel det meste av utstyr klart, i går kom bilstolen i bilen. Mannens bag er ikke pakket og vi har ikke pakket mat, men ellers er vi der. Navn er klart, med b-plan om det vi har tenkt føles feil. Det mentale er jeg usikker på hvor mye man kan forberede seg på... Har lest en del både om fødsel og tiden etterpå, men teori og praksis kan være ganske ulikt, så holder det meste åpent.

Begynner å gå fra og digge permlivet før baby til å bli litt emo og rastløs. Jeg prøver å forberede meg mentalt på at det sikkert går en uke til minst før hun dukker opp, dog!

Jeg er følelsesmessig klar.. Tror jeg... ;) Men sånn praktisk så er jeg ikke klar. Har ikke pakka bag hverken til meg eller overnattings bag til dattera vår, grindsenga er ikke klar da tantebarnet mitt skal låne den i helga og klærne begynte jeg først å vaske i går. Føler jeg bør komme meg igang med å pakke bag, men har en del som skal gjøres i dag så det blir vel ikke i dag heller sikkert :rolleyes:

Praktiske ting er på plass, men det er fortsatt veldig uvirkelig at vi har et barn til om 4 dager!! Gruer meg en del til operasjonen og smertene etterpå også, så det påvirker nok litt.

Har det meste klart her hjemme. Føler meg ganske klar mentalt også til lillebror melder sin ankomst :)

Har veldig lyst å bare bli ferdig med det, men samtidig er det siste gang jeg er gravid etter planen, så jeg prøver å nyte de siste dagene som gravid :)

Har eksamen på onsdag, bare 4 dager før termin, så håper egentlig at han holder seg inne til da, hadde vært godt å kunne si meg helt ferdig med det prosjektet :p

Jeg er ikke klar !! Er mitt tredje barn, men kan ikke huske at jeg var så lite forberedt de forige gangene. Jeg har ikke alt jeg trenger i hus (men det ordner seg etter babyen kommer også!) men er ikke mentalt klar til at babyen kommer heller. Er redd for smerter under fødsel og tiden etterpå, føler meg ikke klar for fødsel. Kan ikke ser for meg å ha en nyfødt baby i hus heller. Høres sikkert ille ut, men tror jeg bare ikke har fått roen på meg til å forberede meg med bursdager til andre barn, eksamen, avslutninger osv. Er enda 8 dager til termin, så satser på at jeg enda går noen dager. På den andre siden begynner det å bli tungt å være gravid, mye vondter, orker lite, sover dårlig. Har vært et greit svangerskap hele veien, uten de siste to ukene, men kanskje det er for å gjøre meg mer klar for fødsel :)

Back
Topp