Er du i jobb?

Har permisjon fra fast jobb :)

Jobber, jobber, jobber

Jeg jobber ca 50%.
Men jobber kun kveldstil og helger, så jeg kan være hjemme med minstemann på dagen. Vil ikke ha han i bhg når han er såpass liten.

jobber 100 % ...begynner i helt fersk jobb imorgen

Synest du manglar litt innsikt når eg ser måten du omtalar dei som er uføre eller liknande.

Sjølv er eg i jobb, 50% + 10%. Akkurat passe for oss, har hatt ungane heime 1-2 dagar i veka (+ helg sjølvsagt) så langt, men no begynner eldste på skulen på torsdag. Lille fortsetter med 60% bhg.

Alternativ nr 8. Uføretrygdet, sitter i sofaen atm og lurer på om trådstarter er hjerneskadet.

AnaBanana skrev:
Alternativ nr 8. Uføretrygdet, sitter i sofaen atm og lurer på om trådstarter er hjerneskadet.

mulig vi er glemt =)  at det ikke er stygt ment. jeg er på aap nå desverre. pga skade.

ufør trygdet... Målet er jobb igjen...

Går jeg under å sitte på ræve å få penger fra nav eller???

Vel, det nærmeste er: "Sitter på ræva i driter i livet, får penger fra Nav"... Er uføretrygdet...

Er akkurat begynnt i ny jobb, og GRUER mg til sjefen finner ut at jeg er gravid.. Lov å håpe att han skjønner det og tar det fint når han ser magen vokser :P

Jeg merker meg avogtil att blandt mine bekjente er noen av de der -sitter på ræva folka... er enten unge single,friske folk, eller folk med barn (men ungen begynnte i barnehagen 100% for 2 år siden :P )  Det irriterer meg til stadighet att de av en eller annen grunn har mer penger enn meg som jobber 100% :P

MEN jeg mener ikke att alle som er sykemeldt, ufør, trygdet på attføring passer til den beskrivelsen, så det så ;)

Æ sett på rævva og mottar sykepæng fra min 100 %-stilling emoticon

Gjorde seg på dialekt.. 

Er ingen alternativer for meg...
Jeg er uføretrygda så får penger fra Nav, men sitter absolutt ikke på ræv og driter i livet!!

Jobbar 100%, hade jag inte jobbat så hade jag haft en man eller andra sætt att førsørja mig på. Inte alltid idealiskt att jobba men det måste man (jag) før att klara av ekonomi.

Back
Topp