Er du i jobb?

Sitter på jobb as we speak... :p Lunch.

Jeg skulle egentlig ha trykka på 2 stk..
Jeg jobber men den er så sykt liten stilling,så jeg skulle også ha trykka på arbeidsledig,aktiv arbeidsøker..

Er ansatt i 10% stilling pluss at jeg jobber helg utenom. Meen er for tiden sykemeldt pga hyperemesis og bekkenløsning da

Er fast ansatt i 100% stilling :)

Fast jobb, 100 % stilling..

Jobber, men pga plager i svangerskapet er jeg sykemeldt 80% og har forsøkt jobbe mer enn 20% men det går ikke. Da spyr jeg, har hodepine og blir svært dårlig!

Jeg jobber.

Er fast ansatt i ca 90% stilling, men er i permisjon og er i tillegg på utkikk etter ny jobb

Er fast ansatt i ca 90% stilling, men er i permisjon og er i tillegg på utkikk etter ny jobb

Ikke akkurat fullgode alternativer her.. Men det virker som alle på aap, uføretrygdete osv. må sitte ¨på ræva og drite i livet", siden de mottat penger fra nav..

Jeg er tidsbegrenset ufør, eller går på aap som det heter nå, så jeg går vel under "sitter på ræva og driter i livet, jeg får penger av NAV" jeg da, selv om jeg ikke føler den stemmer helt..

Jobber, men litt sykemeldt pga bekkenplager.

Frk.VilliTrusa skrev:
Jeg skulle egentlig ha trykka på 2 stk..
Jeg jobber men den er så sykt liten stilling,så jeg skulle også ha trykka på arbeidsledig,aktiv arbeidsøker..

Nøyaktig det samme her...

er i jobb

etter fire år som student og ett år i permisjon så er det VELDIG rart å jobbe.. men i dag hadde jeg min første dag i FAST jobb.. alt fra januar har vært tilkalling/sommervikariat... :)

jeg er arbeidsledig og går på dagpenger. Var ferdig i permisjon i juli, og har ikke fått søkt noen jobber enda. Skal på møte på NAV på torsdag.
Men jeg ser etter jobber, og jeg håper jeg finner en fort :)

Sunniva snopesyk skrev:
Er fast ansatt i 100% stilling :)

Back
Topp