Hvor ofte blir du sint, lei deg eller rørt? Jeg har et par ganger merket at lunta er kortere, men ellers merka veldig lite til det. Sjeldent sint eller gråter, men regner med det kommer nå de siste tre mnd!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Signerer trafikken!Jeg er ikke hormonell...jeg er bare gravidKort lunte (spesielt i trafikken
) og tar til tårene over de merkeligste tingene
![]()
Hvor ofte blir du sint, lei deg eller rørt? Jeg har et par ganger merket at lunta er kortere, men ellers merka veldig lite til det. Sjeldent sint eller gråter, men regner med det kommer nå de siste tre mnd!
Kan nok stemme det, har ikke merket noe særlig til hormonene før de siste ukene har det tatt seg ordentlig opp, er i uke 29 nåJeg er mindre hormonell enn før svangerskapet. Jeg var et skikkelig pms monster. Men jeg vet at det er noen hormoner som øker mot slutten av svangerskapet. Og de husker jeg var ganske ille sist. Tror det er østrogen og progresteron (eller noe sånn).
Hehe. Det er nok bare å stålsette seg. Jeg husker vi skulle i bursdag i uke 34. Først klarte jeg å lage skikkelig dramatikk med at jeg var for tung og daffen til å gå på festen. Og når mannen ga etter og sa at vi kunne bli hjemme så ble jeg liggende på sengen og gråte fordi vi ikke skulle i bursdag. Nå er jeg i uke 28. Venter spent inntoget av hormonerKan nok stemme det, har ikke merket noe særlig til hormonene før de siste ukene har det tatt seg ordentlig opp, er i uke 29 nå![]()
Hehe, føles som trassalderen og puberteten har slått seg sammen og er «fit for fight»Hehe. Det er nok bare å stålsette seg. Jeg husker vi skulle i bursdag i uke 34. Først klarte jeg å lage skikkelig dramatikk med at jeg var for tung og daffen til å gå på festen. Og når mannen ga etter og sa at vi kunne bli hjemme så ble jeg liggende på sengen og gråte fordi vi ikke skulle i bursdag. Nå er jeg i uke 28. Venter spent inntoget av hormoner![]()