Er du hormonell?

HappyMom**

Forelsket i forumet
Sensommerbarna 2016
Hvor ofte blir du sint, lei deg eller rørt? Jeg har et par ganger merket at lunta er kortere, men ellers merka veldig lite til det. Sjeldent sint eller gråter, men regner med det kommer nå de siste tre mnd!

Føler meg som jeg gjorde når jeg var i puberteten og helst verre for tiden..Er ikke mye som skal til.

Jeg er ganske ille for tiden:eek:. Ler, griner og kjefter om en annen. Har blitt verre de siste par ukene i grunn:shifty:

Jeg er ikke så hormonell nå. De første 13 ukene var jeg en vandrende bombe av følelser.
Jeg tar litt lettere til tårene, men det er vel det eneste. Ikke ekstremt der heller.

Jeg og mannen min har ikke merket noe til disse hormonene egentlig. Og ikke gjorde vi det sist heller.

Vi trodde seriøst at hormontrollet ville blir den største endringen når jeg ble gravid og vi hadde i forkant av graviditeten snakket om at mannen min nok måtte svelge noen kameler og være ekstra rundt i kantene når jeg bøe gravid. De plagene som istede dukket opp var vi ikke forberdt på i det hels tatt og ble et lite sjokk :confused:

Overraskende lite hormonell så langt. Eneste er at hvis jeg blir veldig sliten har jeg lettere for å ta til tårene. Trodde jeg skulle bli et uhyre, men har berget så langt :p

De siste dagene er hormonene virkelig kommet. Gråter for alt, og når jeg starter å gråte klarer jeg ikke slutte :p

Jeg er mindre hormonell enn jeg var før graviditeten, men d skal sies at jeg tok/tar lett til tårene og blir fort/lett sint (går heldigvis fort over da)...så nå er d litt deilig egentlig:p

Jeg er mindre hormonell enn før svangerskapet. Jeg var et skikkelig pms monster. Men jeg vet at det er noen hormoner som øker mot slutten av svangerskapet. Og de husker jeg var ganske ille sist. Tror det er østrogen og progresteron (eller noe sånn).

Jeg har mye lenger lunte nå enn hva jeg hadde før graviditeten. Mannen synes det er herlig og det er jeg ikke veldig uenig i. MEN når jeg først blir sint så er det ingenting mellom 0 og 100 :)) Dog har jeg blitt mer nærtagen og gråter mer enn ellers av f.eks noe noen har sagt som jeg ikke helt syntes var ok. Ting preller ikke av lenger, men blir sittende lenge igjen. Ganske slitsomt!

Jepp! Veldig hormonell!! Kort lunte (stakkar elevene...), mye tårer (kan komme av noe så enkelt som at jeg tenker på mannen, og hvor lykkelig jeg er...), furtete... You name it ;)

Jeg er mindre hormonell enn før svangerskapet. Jeg var et skikkelig pms monster. Men jeg vet at det er noen hormoner som øker mot slutten av svangerskapet. Og de husker jeg var ganske ille sist. Tror det er østrogen og progresteron (eller noe sånn).
Kan nok stemme det, har ikke merket noe særlig til hormonene før de siste ukene har det tatt seg ordentlig opp, er i uke 29 nå :)

Kan nok stemme det, har ikke merket noe særlig til hormonene før de siste ukene har det tatt seg ordentlig opp, er i uke 29 nå :)
Hehe. Det er nok bare å stålsette seg. Jeg husker vi skulle i bursdag i uke 34. Først klarte jeg å lage skikkelig dramatikk med at jeg var for tung og daffen til å gå på festen. Og når mannen ga etter og sa at vi kunne bli hjemme så ble jeg liggende på sengen og gråte fordi vi ikke skulle i bursdag. Nå er jeg i uke 28. Venter spent inntoget av hormoner :D

Hehe. Det er nok bare å stålsette seg. Jeg husker vi skulle i bursdag i uke 34. Først klarte jeg å lage skikkelig dramatikk med at jeg var for tung og daffen til å gå på festen. Og når mannen ga etter og sa at vi kunne bli hjemme så ble jeg liggende på sengen og gråte fordi vi ikke skulle i bursdag. Nå er jeg i uke 28. Venter spent inntoget av hormoner :D
Hehe, føles som trassalderen og puberteten har slått seg sammen og er «fit for fight» :D

Back
Topp