Er du gravid igjen?

Er nok ferdig med å være gravid. Har fått to tette (19 måneder i mellom) og har blitt enige om at vi er fornøyd med det.
En så lenge synes jeg det er mindre jobb med to tette enn hva jeg hører alle rundt meg sier. Litt slitsomt første tre månedene pga. kolikk, men det tror jeg det hadde vært selv om jeg bare hadde hatt en.

Er veldig usikker på om jeg vil ha flere. Også usikker på hvor mye jeg vil ha mellom de. Synes det er fantastisk med tre år mellom mine to, meeeen nå er min 3.5åring så selvstendig og er flink å leke ute med naboungene og klarer så mye selv. Det er sååå godt. Vet ikke om jeg orker 6 år til med hardt arbeid. Så kanskje det blir en til snart eller så blir det tre år.

Jeg har veldig lyst på en til nå, kjenner jeg.. Det vil samboer også men det er smartes for oss å vente litt, så jeg får gjøre ferdig utdannelsen min.... Men noen dager tenker jeg at det kan jeg gjøre senere. Dras litt i begge retninger egentlig. Mensen kom også, og eggløsning er om ca en ukes tid så muligheten er her allerede... Men what to do :p

Ikke gravid nå:) har fått 3 barn på under 4 år så har nok å gjøre nå:)
Hva som skjer i fremtiden vet jeg ikke, men noen ny graviditet frister ikke akkurat nå hvertfall

Ikke gravid nå:) har fått 3 barn på under 4 år så har nok å gjøre nå:)
Hva som skjer i fremtiden vet jeg ikke, men noen ny graviditet frister ikke akkurat nå hvertfall
Hva er alder på de? Hvordan var det å få så tett? Går noen i barnehagen eller ha du alle hjemme? :)

Hva er alder på de? Hvordan var det å få så tett? Går noen i barnehagen eller ha du alle hjemme? :)

Eldste er 4 (født i april), mellomste er 2 (født i mars) og knøtta er da 4 mnd :)
Når jeg skrev under 4 år så er det vel praktisk talt bare noen dager fra 4 år da men :P uansett tett nok, hehe

Eldste begynte i barnehagen nå i mars og mellomste begynte for 3 uker siden. Merker det hjelper mye å ha de i barnehagen, å ha to små hjemme mens jeg var gravid var tungt. Når lillemor var født var det heller ikke så lett når mellomste var sjalu. Så dagene er absolutt mye roligere nå som de eldste er i barnehage. Føler jeg har mer overskudd. Er mye alene med barna, så gjør det meste selv :)

Men å ha de så tett er helt fantastisk, de eldste har så mye glede av hverandre og leker sammen så og si hele tiden. Koser og klemmer og ler og ler. Selvsagt er det litt krangling, men det er ikke mye altså. Det var da jeg så hvor mye glede de fikk av hverandre jeg ville at nr 3 ikke skulle komme så alt for lenge etter de andre :) så det anbefales selv om det er hektiske dager til tider

Back
Topp