Er du gravid igjen?

Er ikke... Tror jeg. :P
Om jeg sjal bli gravid igjen skjer nok ikke det før nærmere 2017.

Er ikke, men vil veldig gjerne :) Samboer vil vente litt så da venter vi til neste år :)

Hva gjør at dere venter? :)
Trenger litt tips. :D

Hadde det vært bare opp til meg så hadde vi satt i gang prøvingen nå. Samboer mener at det blir for mye jobb med to tette og at vi heller skal nyte tiden med hun vi allerede har og fokusere på henne :)

Hadde det vært bare opp til meg så hadde vi satt i gang prøvingen nå. Samboer mener at det blir for mye jobb med to tette og at vi heller skal nyte tiden med hun vi allerede har og fokusere på henne :)
Vi venter i 2 år og det er jeg veldig glad for! 3 år mellom barna. To stk er mye mer jobb en én for å si det sånn! :p Veldig glad for at jeg fikk den tiden med førstemann nå... For nå ser jeg hvor mye tid snuppa også trenger ;) viktig å få tid til begge den første tiden!

For å være helt ærlig skjønner jeg ikke helt hvorfor så mange strever sånn med å få to tette. Det er vel egentlig bare veldig stress for alle og spesielt barna! Ihvertfall det første året! :o

Hva er grunnen til at du vil og ikke vil? Sliter en del med for og imot selv her. :P
Vet ikke helt :p kanskje litt at jeg vil ha en stund med mini aleine nå på en måte. Å trene kroppen tilbake føre et nytt svangerskap hehehe :p men igjen så har jeg veldig lyst til å gå gravid igjen å få et barn til <3 koselig med to tette, men hører også at det er en del jobb :p

Svangerskapet nå var fylt med mye bekymringer og fikk ikke lov til stort pga mye blødninger. Så er kanskje det som holder litt igjen. Er litt redd for at det skjer igjen og hvordan det blir å ha mini hele dagen aleine hvis det blir tilfelle i neste svangerskap også :p

Hehe ble litt langt dette :p

Hva er dine for og i mot nå?

Det høres utrolig klokt ut. :) Det er nok mitt største imot-argument. At vi skal se vår lille datter vokse noen år først og bruke mye tid på henne. Det er vårt første barn.

Vi venter i 2 år og det er jeg veldig glad for! 3 år mellom barna. To stk er mye mer jobb en én for å si det sånn! :p Veldig glad for at jeg fikk den tiden med førstemann nå... For nå ser jeg hvor mye tid snuppa også trenger ;) viktig å få tid til begge den første tiden!

For å være helt ærlig skjønner jeg ikke helt hvorfor så mange strever sånn med å få to tette. Det er vel egentlig bare veldig stress for alle og spesielt barna! Ihvertfall det første året! :o

Du har nok litt rett her. To-tre år er jo tett det også. Og det er en fin alder for barna å få småsøsken på. :) Da er de i en selvstendig alder og forstår litt mer av hva som foregår. Pluss at ja, jeg vil virkelig ha tid til dem. Takk for at du delte. :)

Vet ikke helt :p kanskje litt at jeg vil ha en stund med mini aleine nå på en måte. Å trene kroppen tilbake føre et nytt svangerskap hehehe :p men igjen så har jeg veldig lyst til å gå gravid igjen å få et barn til <3 koselig med to tette, men hører også at det er en del jobb :p

Svangerskapet nå var fylt med mye bekymringer og fikk ikke lov til stort pga mye blødninger. Så er kanskje det som holder litt igjen. Er litt redd for at det skjer igjen og hvordan det blir å ha mini hele dagen aleine hvis det blir tilfelle i neste svangerskap også :p

Hehe ble litt langt dette :p

Hva er dine for og i mot nå?

Er enig i alt det du sier, jeg! :D Selv hadde jeg et veldig fint svangerskap, med svært lite plager. Hadde det veldig bra og savner å gå gravid! Hihi. Får litt panikk over at jobben starter igjen i desember og kunne tenkt meg å gå hjemme i noen år med barn. Men som du også har hørt, så er det nok slit med å ha to tette. Og min samboer jobber veldig mye, så det hadde blitt tungt å være så mye alene. Har en veldig bra jobb så når jeg først starter blir det bra! Greit å "pleie forholdene" på jobb før man skal ut i permisjon igjen! Har veldig lyst å nyte tiden med min første baby! Uff dette ble rotete :D Innser at det er greit å vente... Jaja. Gleder meg nå uansett om det er ett, to eller tre år til! ;D

Nei, skal ikke ha flere barn nå. Men hadde aldri vurdert det så tidlig uansett, jeg synes det er for tett (det er jo opp til hver enkelt :-)).

Jeg har 17mnd mellom mine og føler ikke jeg har mer stress en de som har 3år i mellom;) storebror syns det er kjempe stas med lillebror.
Har heller aldri opplevd at barn syns det er stress med å ha liten aldersforskjell til søsken;)
Men vi er alle ulike og ønsker oss forskjellige ting, men jeg kan sterkt anbefale to tette. Hadde gjort det igjen om jeg skulle valgt på nytt:)

Er ikke. Men vil gjerne. Må vente litt pga økonomi (måttet bytte bil, gjøre forandringer på huset osv.)

Ikke gravid og tror ikke jeg vil bli det igjen heller. Har to stk og det har vært (og er fortsatt) tøft med to små, selv om det går seg til :)

Jeg kunne tenke meg å bli gravid igjen veldig fort. Vi brukte 5 år på å få jenten vår, så jeg vil heller bli gravid nå enn aldri mer... Men har ikke noen forhåpninger om det. Hadde vert kjekt da :-)

vil ha to tette men ikke såå tette ;) vente til januar med å prøve tror jeg.. få se! går ikke på noe prevansjon og kjæresten fikk oppdrag om å beskytte seg ' noe han er dårlig på..

Overhode ikke!
Om vi skal ha en til blir det ikke før om 3-4 år, litt pga ks og greit at prinsen er ferdig med bleier også vil jeg gi han all oppmerksomhet jeg kan så lenge som mulig :-)
Har jo en bonusdatter på 3 år, så sambo er ikke sikker på om han vil ha en til, får se hvordan økonomi og livssituasjonen er om 3-4 år :-)

Back
Topp