M
Moderator Tonje
Guest
Hvor mange vogner har du til dine barn? Hva ser du etter i en vogn for at den skal være verdt å kjøpe, og hvor lenge har du vognen før du bytter ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Til første barn hadde jeg to vogner. Var like misfornøyd med begge (Svithun og Carena).
Til nummer to kjøpte jeg Emmaljunga Edge Duo. Var kjempefornøyd med bagdelen, mindre fornøyd med sportsdelen. Synes den ble litt lav, og rar. Brukte ikke sportsdelen så lenge heller, siden jeg fikk nummer tre når nummer to var 15 måneder, da brukte jeg bagdelen til han når vi var ute alene, og så kjøpte jeg OTH Mountain Buggy double som jeg brukte når begge to måtte være med.
Til tredjemann brukte vi altså først Edge Duo og OTH. Så kjøpte jeg en TFK Joggster Twist når vi var ferdig med bagdelen, likte den ikke, var for stor - og jeg kunne ikke ha kidden vendt mot meg. Byttet den ut med en Emmaljunga Cerox, som jeg var strålende fornøyd med ut vognperioden.
Til fjerdemann kjøpte jeg en City Cerox (Emmaljunga igjen). Den brukte vi hele vognperioden, og den gikk i arv til femtemann. Hun er snart ferdig med vogn, og vogna er sliten - så det blir ny vogn til sjettemann igjen.
Noen som vil gjette hva vi går for?
6 barn, wow! Jeg blir så imponert av dere som har en så stor familie
Ny cerox på deg?![]()
Har sagt det mange ganger før også. Jo, takk. Jeg føler jo ikke selv at jeg har gjort noe utenom det vanlige, kun fått flere barn en snittet.Kjøpte nettopp ei t-skjorte på ebay, med teksten "this is my last one... seriously!"
Har sagt det mange ganger før også.
Cerox er dessverre utgått, men det blir helt garantert en ny Emmaljunga.