Er du gift?

Jeg var 4 mnd på vei i bryllupet sommeren 2014, gikk helt fint det :)
Det hadde nok gått greit for meg også hvis det hadde blitt sånn. Men siden det viktigste for oss når vi planla bryllupet var at det skulle bli en heidundranes fest hadde det blitt litt kjedelig å ikke kunne drikke:p

Gift på andre året. Var ikke avgjørende for prøving, men nå ble det nå tid til både forlovelse, ekteskap og enebolig før det ble spire på oss.

Nix ☺ er ikke forlovet en gang;) vært sammen i seks år. Jg vil gjerne gifte meg jeg, aller først vil jeg jo gjerne bli forlovet da;) han vet det godt, men har tydeligvis ikke dårlig tid.... har det ikke skjedd noe neste gang det er skuddår får jeg vel vurdere å ta saken i egne hender;)

Ja for oss var det veldig viktig, hadde faktisk ikke kunne blitt barn uten ekteskap, dette pga vår tro, mange vil nok mene at vi hoppet inn i noe men vi diskuterte all mulig først og bodde ikke sammen før etter vi var gift!
Vi har snart hvert gift i 5 år og har det bedre enn noen gang, men begge har hvert bevisst også på at et ekteskap eller forhold må jobbes med for man har alltid dårlige perioder.

Om andre ikke gjør det sånn så er det greit siden tro er veldig personlig, men et ekteskap er mer enn et papir, og selvsagt syns man at det kun er et papir vil man ikke se verdien i å være gift heller.

Gift siden 2013. Kjærester i mange år før det

Vi har vært sammen siden 1998, giftet oss i 2008 og har barn fra 2009 og 2012 Og nå termin på eldstejenten sin bursdag!

Ikke gift, men forlovet i 2 år nå i oktober :-) Vi har satt dato nå da, så nå har nedtellingen startet :-D

Nix ☺ er ikke forlovet en gang;) vært sammen i seks år. Jg vil gjerne gifte meg jeg, aller først vil jeg jo gjerne bli forlovet da;) han vet det godt, men har tydeligvis ikke dårlig tid.... har det ikke skjedd noe neste gang det er skuddår får jeg vel vurdere å ta saken i egne hender;)
Det er skuddår nå :P

Nei vi er ikke gift, men gud så flott vi har det sammen fordet :D

Ikke gift, venter vårt barn nr 2 :) usikker på om vi noen gang blir gift, ikke så viktig for oss :)

Kjærster i 14 år. Gift i snart 8 år. Har ei jente på 6 år. <3

Back
Topp