Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg synes det er synd at noen henger seg opp i at trådstarter skriver at hun mener det beste for barna er å ha gifte foreldre. Det er det samme som at noen mener det beste for barna er å sove alene og andre mener det beste er samsoving. Noen mener det beste er å fullamme lenge, noen mener det beste er å starte tidlig med fast føde. Hva trådstarter mener er det beste har ingen påvirkning på deres livHun velger også å skrive også at hun selvsagt ikke dømmer andre som har andre meninger enn henne.
Synes trådstarter har like stor rett til å ytre sin tro og sine meninger som dere andre som sier ekteskap ikke er viktig![]()
Personlig.. Jeg har vennepar som ikke er gift som har mye tryggere og mer stabile forhold enn noen av de som er gift, så på et generelt grunnlag ser jeg ikke helt at det er en så avgjørende faktor.![]()
Glemte spørsmålet i farten. Ja, vi er gift. Har vært gift i 4 år, og har en sønn på 2 år![]()
Ekteskap er en fin ting men er passe anno 1950 og mene det er det beste for barnet. Man er ikke nødvendigvis ett bedre foreldrepar eller har ett bedre kjærlighetsforhold om man er gift. Men nå er jeg også nokså liberal omkring de fleste ting. Skal heller ikke døpe barnet mitt feks.
Enig! Enkelte ting kan man holde for seg selv
Bra vi lever i et fritt land der alle har lov å si sin mening!som du selv sier så har hun like stor rett til å ytre seg som vi andre. Lov å fortelle at man er uenig i det hun sier uten at noen tar skade av det
ingen som har sagt at hun ikke får lov å si hva hun står for
![]()
Ja, heldigvisJeg mente heller ikke at man ikke skulle få si seg uenig. Det er bare sunt, spesielt i diskusjonsfora som dette. Var bare et par enkeltsetninger jeg siktet til. Og det var ingen av dine
![]()
Vi hadde vært sammen i 4,5 år da vi giftet oss, og kan ikke si at det å være gift er så mye bedre enn å ikke være gift. Merker ikke så veldig forskjell egentligBegynte forøvrig å prøve på nr 1 i 2009, og lyktes ikke før etter 2 år (da med prøverør). Så her kunne det ha blitt andre veien også.
Jeg var 4 mnd på vei i bryllupet sommeren 2014, gikk helt fint detVi giftet oss i sommer vi også![]()
Men hovedgrunnen til at vi ventet til etter vi var gift var at jeg ikke ønsket å være gravid eller ammende i bryllupetVi ikke følte oss klare før forlovelsen var et faktum og da ble det evt for tett oppunder bryllupet å skulle ha barn da.
Å fri på en romantisk måte eller ikke spilte ingen rolle for meg, her var det selve valget som var viktig for megEr ikke gift, men kan hende jeg gifter meg en dag om samboer klarer å fri på en litt romantisk måte. Blir det ikke romantisk kan det være det samme![]()
Å fri på en romantisk måte eller ikke spilte ingen rolle for meg, her var det selve valget som var viktig for meghan bare spurte meg rett ut, uten noe hokus pokus rundt det. Fikk ikke ring engang. Men jeg syntes det var vel så romantisk som om han hadde lagt mer forberedelser i det
![]()