Er du fornøyd med kroppen din?

Langt i fra fornøyd. Har ikke hatt på meg bikini på 11 år!!!!!!!! Tror nok aldri det vil skje, hvis jeg ikke opererer magen....... Mannen klager ikke heldigvis, han elsker meg;)
 
Har forsåvidt vært mer fornøyd, men den har tålt mye og er klar for mer moro.
 
Var veldig fornøyd før jeg ble gravid, men etter et svangerskap der jeg la på meg over 20 kg og de ikke vil vekk igjen er jeg absolut ikke fornøyd lengre, dårlig selvtillit, og føler meg ikke vell i min egen kropp :p føles ikke helt som min lengre :p
 
Veldig fornøyd :) Kom meg fort etter første svangerskap så håper det går like bra etter neste..
 
Absolutt ikke fornøyd, selv ikke etter masse trening og dietter osv. Kommer nok aldri til å bli fornøyd igjen, føler kroppen er ødelagt
 
Er mye jeg kunna tenkt meg å forandra på, men hvem har vel ikke det?
 
Nå er jeg ikk fornøyd, er nesten høygravid nr nr 2, gruer meg til hvordan magen blir etterpå, tok meg 4 år etter forrige fødsel å bli komfortabel med kroppen min, I fjor sommer var jeg endelig fornøyd, selvom jeg hadde en del kilo for mye etter enkeltes smak.

Men nå vil magen bli enda mere hengte og slappere, så om jeg får tilbud om dekket operasjon, så nøler jeg ikke. Har allerede fått tilbud om å operer brystene. Jeg er kun 23, så for meg er det litt for tidlig å se slik :p
 
Med tanke på at det er to måneder siden fødsel så begynner jeg å bli ganske fornøyd. Vekta er ikke tilbake der den var, men fettprosenten er nesten den samme, så klarte visst å legge på meg litt muskler også under svangerskapet :p
 
Ganske fornøyd. :)
Er veldig spent på hvordan kroppen vil bli når jeg (forhåpentligvis) blir gravid, og etterpå. Ser på det som en utfordring/mål å komme tilbake til samme str. igjen etter fødselen, så får vi se. :)
 
Egentlig alltid vært ganske fornøyd ja, men har kunnet hatt noen flere kg.
og må si jeg er veldig fornøyd nå en uke etter fødsel og. Fasinerende hva kroppen er i stand til å gjøre.
Joda, magemusklene er ikke helt på plass enda, men utrolig stolt av å ha bært frem og født lille jenta mi♡
 
Mulig jeg kjøper meg litt silikon til myggstikka mine og fjerner en åreknute som plager meg veldig - men er helt ok fornøyd faktisk. Det er ganske stort å kunne si for meg som har vært spiseforstyrret en årrekke :)
 
Er ganske fornøyd med vekta og sånt, har alltid vært tynn. Kunne godt hatt litt mer muskler da, men jeg hater å trene, ser litt for tynnfeit ut til tider, og mister jeg et par kilo ser jeg bare ut som Knerten :p Er mest fornøyd med puppene, de ser egentlig ganske bra ut, selv om de har mistet litt futten etter at jeg nettopp var gravid. Skulle gjerne vært en god del høyere, hatt litt mindre kroppshår og finere hud. Men sånn generelt er jeg ganske fornøyd :)
 
Jeg var ikke veldig fornøyd med kroppen min før graviditeten, og bekymrer meg en del for hvordan den vil se ut etterpå..
 
Aldri vært fornøyd med kroppen, kommer nok aldri til å bli det heller. Det er veldig sårt for meg. Nakenhet er et stort problem og jeg føler jeg skjemmes over kroppen min.. misunner virkelig dere damer som har et så godt forhold til kroppen deres, og skulle ønske jeg kunne fått denne mentaliteten.. tenkte at etter jeg ble gravid, at puppene mine kom til å vokse litt, at jeg i hvertfall hadde det å se fram til, men lite som skjedde på den fronten gitt. Jaja..
 
Jeg har alltid vært slank og muskuløs, men kroppen min har ikke vært noe kvinnelig i det hele tatt. Jeg har nesten ikke hofter og midjen min er som en rett strek. Selv om jeg ikke likte kroppen min da, så savner jeg den sårt nå som jeg går rundt som en bolledeig og eser ut i alle retninger. Hvis jeg noen gang får tilbake den gamle kroppen min, så skal jeg beundre den hver eneste dag!
 
Back
Topp