Er du fornøyd med kroppen din?

Sjokokvinne

Elsker forumet
Januarskatter 2015
Sensommerbarna 2016
... Er dere?

Mannen min himler med øynene hver gang jeg spør om jeg er feit. Jeg er jo ikke det, og det er jo 6 mnd siden jeg fødte. Gikk opp nesten 30 kg, og har en del fett igjen på magen. Og generelt er kroppen min helt forandret. Jeg liker kroppen min... når jeg har klær på! Ellers er jeg ikke særlig fornøyd med strekkmerker over det hele, hengepupper som det drypper melk ut av og stor hengehud på magen. Ikke særlig flatterende. Mannen min sier at puppene mine liksom ikke er pupper lenger, de er heller matfabrikker.

Er selvsagt stolt over å ha båret et barn til verden, og så herlig og fantastisk som hun er kunne jeg gjort det samme 100 ganger til. Men det må være lov å si at man likevel savner den kroppen man hadde før man fikk barn.

Jeg vil ikke gjøre noen opperasjoner eller noe heller, for jeg vil ikke sende gi det inntrykket av at jeg ikke er glad i kroppen min fordi jeg har ekstra fett. Jeg vil lære dem at de skal være fornøyd med kroppen sin, og da er det ikke riktig av meg å forandre noe heller.
 
Ikke fornøyd, den er alt for stor :(
 
Ikke fornøyd. Jeg tenker på at om jeg klarer å gå ned i vekt, og holde vekten nede, så vil jeg søke om å få dekt bukplastikk når jeg er ferdig med å få barn. For det ser ille ut nå og vil se grusomt ut om jeg går ned i vekt. Men jeg vil da ha en del overflødig hud. Vil ikke operere noe om det ikke er et problem utover st jeg synes det er stygt.
 
Jeg er fornøyd med kroppen min per dags dato, men om jeg er fornøyd om 3/4 måneder vil tiden vise, da jeg er 6 måneder på vei nå. Men jeg blir igjen ikke å ta noen for form operasjoner eller noe sånn, selv om jeg legger på meg eller noe sånn, jeg blir å jobbe for å få den kroppen jeg vil ha når jeg er ferdig med graviditeten.
 
Jeg er misfornøyd pga x antall vondter som forhindrer meg i å trene som jeg vil, for å få den kroppen jeg vil ha.
Jeg ser veldig bra ut når jeg er trent, bortsett fra null pupper, men med vondt i rygg og kne er det umulig å gjøre noen form for seriøs trening. Dermed sklir kostholdet også ut, bakvendt nok.
Pga at jeg aldri har hatt pupper kommer jeg til å legge inn silikon når dette svangerskapet er over og jeg har fått tilbake den trente kroppen. Dermed har jeg et mål med treningen, og en belønning i enden.
 
... Mannen min sier at puppene mine liksom ikke er pupper lenger, de er heller matfabrikker.
Uff det må jeg si var stygt sаgt! :-O nå er jo jeg svært heldig og fikk kroppen raskt tilbake - jeg slapp unna både strekkmerker, fett og andre ting som tyder på to fødsler. Dessverre litt hengehud på magen. Irriterer meg så grønn over det lille ekstra fettet som har satt seg på hoftene og lårene at jeg tok kavitasjonsbehandlinger for å forminske lårene og vurderer å behandle hofter når jeg får bedre råd. Jeg klarer bare ikke å gi slipp på kroppen min slik den var, og ikke minst pga de forandringene jeg har opplevd bare er bagateller. Men irriterer meg for det om.
 
Ikke nå, men lever i håpet at jeg blir meg selv igjen;)
Bare tre måneder siden fødselen, så jeg får gjøre en innsats fra høsten av :)
 
Ikke fornøyd nei. Men har fått innvilga gastric bypass i slutten av oktober :) Dette har vært under planlegging i over 3 år nå :) Så nå tar jeg steget gitt :)
 
nope, finnes ikke fornøyd :-(
 
Nope. Må slanke vekk litt, men det som jeg er mest misfornøyd med har nok kommet for å bli.
 
Uff det må jeg si var stygt sаgt! :-O nå er jo jeg svært heldig og fikk kroppen raskt tilbake - jeg slapp unna både strekkmerker, fett og andre ting som tyder på to fødsler. Dessverre litt hengehud på magen. Irriterer meg så grønn over det lille ekstra fettet som har satt seg på hoftene og lårene at jeg tok kavitasjonsbehandlinger for å forminske lårene og vurderer å behandle hofter når jeg får bedre råd. Jeg klarer bare ikke å gi slipp på kroppen min slik den var, og ikke minst pga de forandringene jeg har opplevd bare er bagateller. Men irriterer meg for det om.
Det falt meg ikke inn at det var stygt sagt før nå. Det var ikke sånn han mente det, det hørte jeg på hvordan han sa det. Men det er ikke det hyggeligste en kan si nei :p
Jo fristende er det å gjøre forandringer med operasjoner... Men det blir nok ikke til det.. Hva koster en slik opperasjon du tenker på da? Hoftene mine er også veeeeldig brede nå.
 
nope, finnes ikke fornøyd :-(
Jeg er fornøyd med kroppen min per dags dato, men om jeg er fornøyd om 3/4 måneder vil tiden vise, da jeg er 6 måneder på vei nå. Men jeg blir igjen ikke å ta noen for form operasjoner eller noe sånn, selv om jeg legger på meg eller noe sånn, jeg blir å jobbe for å få den kroppen jeg vil ha når jeg er ferdig med graviditeten.
Får håpe kroppen din holder seg fin etterpå også :) Etter 5-6 mnd hadde jeg bare gått opp 5-7 kg. Var veldig fornøyd, med tanke på at jeg veide 60 kg før graviditet. Men etter det raste jeg opp i rekordfart. Ikke for å skremme deg altså! :p Men råder deg til å prøve enten jordnøttolje eller kokosolje og smøre mye :)
 
Ikke fornøyd nei. Men har fått innvilga gastric bypass i slutten av oktober :) Dette har vært under planlegging i over 3 år nå :) Så nå tar jeg steget gitt :)
Oi! Så spennende. Innvilget, vil det si at du får det gratis? Er det så ille?
 
Tja, hva skal jeg si? Den er langt fra perfekt, men så fødte jeg for snart fire uker siden, og jeg er langt fra en "fotballfrue", så hva kan man forvente, liksom?! :) Jeg blir glad når jeg legger merke til at vekta sakte, men sikkert går nedover, men ellers har jeg hverken tid eller overskudd til å bekymre så mye for utseende akkurat nå. Er fornøyd etter omstendighetene, kan man vel si. :)
 
Tja, hva skal jeg si? Den er langt fra perfekt, men så fødte jeg for snart fire uker siden, og jeg er langt fra en "fotballfrue", så hva kan man forvente, liksom?! :) Jeg blir glad når jeg legger merke til at vekta sakte, men sikkert går nedover, men ellers har jeg hverken tid eller overskudd til å bekymre så mye for utseende akkurat nå. Er fornøyd etter omstendighetene, kan man vel si. :)
Ikke noen fotballfrue her heller! 4 uker er jo ikke lenge siden heller :p Jeg leste et sted her på forumet: 9 mnd ut, og 9 mnd inn. Får håpe det :) Men er nok noe i at amming og bare det å ikke ha babyen i kroppen lenger hjelper på det å gå ned i vekt igjen.
 
Back
Topp