Malin0991 Glad i forumet 13 Jul 2015 #41 Var fornøyd før jeg ble gravid, men absolutt ikke nå lengre, føles ikke som min kropp og føler meg ikke vel i den i det hele tatt..
Var fornøyd før jeg ble gravid, men absolutt ikke nå lengre, føles ikke som min kropp og føler meg ikke vel i den i det hele tatt..
Minimamma Forumet er livet ❤ Oktoberbaby 2016 ❤ 17 Jul 2015 #42 Jeg liker nesa mi. Ellers liker jeg ikke kroppen min noe særlig.. Den bare er der.. Har vel i grunn aldri vært særlig fornøyd heller..
Jeg liker nesa mi. Ellers liker jeg ikke kroppen min noe særlig.. Den bare er der.. Har vel i grunn aldri vært særlig fornøyd heller..
MaiMamma2015 Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP ♡ Maibarna ♡ Oktoberlykke 2019 20 Aug 2015 #43 Nei.
StineHelene Gift med forumet Septemberlykke 2015 20 Aug 2015 #44 Var fornøyd da jeg tok av 40 kg for noen år siden..så kom de sakte men sikkert på igjen.. Så ble jeg gravid, og nå er jeg fryktelig spent på hvordan kroppen blir etterpå ettersom jeg har tatt av en del egenvekt. (Kun gått opp 2kg). Fornøyd med hår, øyne og tenner (men så går jeg og steller tenner hver 3. Mnd og)
Var fornøyd da jeg tok av 40 kg for noen år siden..så kom de sakte men sikkert på igjen.. Så ble jeg gravid, og nå er jeg fryktelig spent på hvordan kroppen blir etterpå ettersom jeg har tatt av en del egenvekt. (Kun gått opp 2kg). Fornøyd med hår, øyne og tenner (men så går jeg og steller tenner hver 3. Mnd og)
Sonny123 Elsker forumet Desemberskattene 2014 Sommerfuglene 2017 21 Aug 2015 #45 Relativt.. Eneste er magen som er litt slapp etter et svangerskap