Er du fornøyd med kroppen din?

Best: nakke, overarmer og ankler
Minst: maaaagen og sideflesket :/ hengehud og strekkmerker på magen etter 3 tette

Misliker kroppen min så mye at jeg har lyst til å bytte med noen andre =(

Er fornøyd med hendene mine. De er fortsatt små =)

Før var jeg veldig fornøyd med puppene mine. Jeg hadde naturlig store pupper. Men tyngdekraften har dessverre satt sine spor, så nå hater jeg de. Midjen er jeg mest fornøyd med nå.

Tja... Altså, jeg er fullstendig klar over at jeg ikke er noen hottie om dagen, men nå er jeg høygravid, så det er jo som det er. Fint med høygravide, altså, jeg har bare blitt veldig stor overalt. :p Ellers er jeg stort sett glad i meg selv, med alle feil og mangler som følger med. Jeg skal nok slanke meg litt og trene igjen etterhvert, men det er for å ta vare på meg selv, ikke for å se bra ut i speilet, selv om det er en bonus. :-)

Liker mest: Timeglassfiguren
Liker minst: Lårene

Var veldig fornøyd når eg gjekk gravid. No er alt berre blæ :P Men det skal eg prøva å fikse på :)

Jeg er glad jeg har midje og timeglassfigur. Ellers er det nok noe cellulitter og litt strekkmerker på lårene, men det bryr meg lite. Hvis jeg tar meg enda mer sammen kan alt strammes opp litt, så det blir en travel juni..hehe.. Ansiktet mitt klarer jeg ikke å bli klok på. Noen ganger fornøyd, andre ganger ser jeg ikke ut i mørket. Men jeg er jo godt gift så får trøste meg med det:p

Nei, fornøyd er feil ord. Men jeg har godtatt at dette er meg :) Skulle ønske jeg ikke hadde psoriasis og hadde bedre tenner,men lite å gjøre med det.

Ja, er i grunn det:)
Liker best mage og legger:p
Liker minst rumpe og pupper..

magen har masse overflødig hud, overheng på 4cm el noe.:-/ kan kun fjernes m operasjon

resten av meg er eg faktisk fornøyd med ;)

Liker minst: ca 30 kg
Liker best: Resten :)

• Liker
Reactions: EJ
Liker ingenting med kroppen min.. venninnen min er 100% overbevist om at jeg har en tilstand som heter dysmorfobi eller noe..

Dessverre kunne jeg nok lista mye opp på hva jeg IKKE liker. Bl.a. alle strekkmerkene (det er mange!!)

Best liker jeg øynene tror jeg :) ellers er det vel stort sett bare hender, føttene og ørene mine jeg IKKE har komplekser for.

Ja :-)
Liker hele kroppen min sånn som den er, men skulle gjerne hatt tjukkere og mer samarbeidsvillig hår (på hodet)

Ikke fornøyd i det hele tatt.. Liker best øynene, liker minst magen og lårene..

Nei, ikke i det hele tatt.. Liker best håret mitt!

Før var jeg veldig fornøyd med puppene mine. Jeg hadde naturlig store pupper. Men tyngdekraften har dessverre satt sine spor, så nå hater jeg de. Midjen er jeg mest fornøyd med nå.
Siterer denne! Var heldig og bli fin i kroppen etter vesla kom til verden, men puppene er et sant mareritt!!! kommer aldri til å vise meg uten bh igjen.., men skal nok få gjort noe med dem for har siden jeg var 18 planlagt å redusere dem og da blir dem nok bra igjen :)

Var fornøyd før jeg ble gravid, men kunne godt ha endret litt her og der om jeg hadde blitt påspandert :D. Spiser og trener nå under graviditeten så lite jeg kan påvirke nå utover det. Utrolig spent på hva jeg mener etter graviditeten. Håper dypt og inderlig jeg kan svare 'ja' da også!

Back
Topp