Er du fornøyd med kroppen din?

Langt ifra.
Best: øyner og hår
Minst: resten :p

Absolutt ikkje, kan med hånda på hjertet seie at eg ikkje kjem på ein einaste kroppsdel som eg er nøgd med.
Det einaste positive er kanskje at eg legg på meg/slankar meg ganske jevnt slik at eg alltid har ein slags timeglass figur uansett om eg er tjukk eller normalvektig;)

Ja! (Litt mindre nå som jeg er gravid da, siden det er så uvant)

Alltid likt best magen min. Og minst, kanskje puppene når det er varmt :p haha.

Akurat nå ingenting. Ska eg vara ærlig så mår eg dårligt nær eg tenker på min kropp.

Ikke i det hele tatt. Kjenner ekstra på det nå som jeg nettop ble singel.
Puppene henger og kan bruke den som opphenger til både håndduk og ett helt penal!! Haha
Rompa har fått en HELT annen form og er større og slappere enn før..
Magen er virkelig delt av strekkmerker, det er ikke bare litt men helt dekt. Og huden er så slapp av jeg kan dra den fler cm ut..
Lårene er dissete og full av celuliter!!
Mye jeg liker minst!!!
Mest liker jeg leppene mine, de er store og røde.

Sånn delvis. Har ikke pupper, det har alltid vært sårt. Er 184 høy, føler at det er litt for høyt i forhold til hva som er praktisk. Skammer meg absolutt ikke over høyden min, jeg går alltid med rett rygg. Men det er vanskelig å finne klær som passer.
Jeg vet at selve kroppen min ser bra ut når jeg er trent. Har ikke trent på et år nå, pga bekkenløsning, har så vidt kommet i gang den siste mnd og det er deilig.

Jeg synes ikke selv at ansiktet mitt er spesielt pent, men får stadig høre det fra andre, så jeg får vel tro dem da. :p

Tja sånn passe, har hvertfall slått meg til ro med slik den er :-)

Ikke særlig fornøyd for tida, men jobber med det.

Liker øynene min :) Håret er ok også.

Jeg har fine fingre og negler, og tærne mine er ganske ok.

Ikke så fornøyd med resten, men d er a work in progress ;)

Var ganske fornøyd før jeg ble gravid (minus puppene), men nå etter jeg har født hater jeg den. Den er bare veldig uvant og føler meg ikke hjemme i den i det hele tatt.

Liker minst magen og puppene.
Liker best tærene mine haha, de er så små.

Nej:p den må strammes opp:p men jeg gidder ikke gjøre no med det:p

Fornøyd med leppene og øynene:)

Absolutt ikke! Er normalvektig, men etter å ikke fått trent på ett år pga graviditet og baby 24/7 så gruer jeg meg virkelig til sommeren :(

Ja. Er veldig fornøyd med figuren min, puppene, håret og leppene. Ellers har jeg utrolig stygge bein. De er best i jeans...

Fornøyd med føttene mine og puppene, men ellers ingenting:p

Jeg har mye jeg ikke liker: har veldig stygge bein - de er full i celulitter og åreknuter. Puppene har jeg fikset - før det hadde jeg bare 1 :P Magen min har delte magemuskler, så ser litt gravid ut, livredd noen skal spørre. Haha! Begynner også å merke på huden min at jeg ikke er 19 lenger...

MEN: jeg velger å fokusere på helt andre ting i hverdagen. Jeg er jo knallheldig som har en kropp som har gitt meg 3 nydelige barn. Jeg er også normalvektig, så det meste kan skjules med riktige klær.

Mest misfornøyd med tennene mine kanskje mest fornøyd med håret :) og nei jeg er veldig misfornøyd med kroppen min spesielt utseende. .

Mest fornøyd med øyne og tenner

Minst fornøyd med magen nå etter fødsel :p

Burde egentlig være det, men har aldri likt den. Hater de små puppene mine og skulle ønske jeg hadde hatt råd til å gjøre noe med det. Skulle ønske jeg var mer fit, men jeg gidder aldri å gjøre noe med det :P Også irriterer jeg meg litt over den hengslete overkroppen min, hvor beina stikker ut alle steder. Vet ikke om noen som har så tynne armer og håndledd som meg...

Mest fornøyd med magen min både før og i graviditeten;)

Minst fornøyd med puppene. Egentlig helt greie, men kunne vært et hakk større:)

Generelt sett ganske fornøyd. Har den kroppen jeg har:)

Back
Topp