Veldig godt forberedt på det denne gang, tror ikke det kan bli verre enn sist 
Jonathan 09, lillesøster 14 ♥
Jonathan 09, lillesøster 14 ♥
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sikkert teit spm, men shit aujeg har ganske små brystvorter, vokser de når melken kommer? Har liksom alltid blitt litt sjokkertnår ammende drar frem puppen for de har så store nippler, så hadde forventet at mine skulle bli store nå når jeg var gravid. De har vokst litt, men ikke mye.. Men de vokser kanskje litt mer når det nærmer seg? Ser for meg det kan bli vanskelig for baby å få ordentlig tak hvis de er for små?
Rart at man er så forskjellig! Men godt å høre at amming kan gå greit selv om man har små nipplerHar ei vennine som også alltid har hatt små nipplar og dei vokste lite når ho gikk gravid. Vart heller ikkje større når jentungen kom ut, men har ingen problem med amming. Einaste er at ho bør masera puppen litt først for å starta melka - men det er jo noko alle kan gjera, for etter det eg har skjønt er det dei vondaste sugetaka på puppen..!
Her i gården er dei blitt kjempe store og lillegutt må vera kjempe stor i kjeften om han i det heile tatt skal få 50% inn i munnen![]()
Jeg har ganske små brystknopper. De økte vel med 50% i str ved amming. Størrelsen på selve brystknoppen har ingenting å si for amming - barnet melker liksom det området rundt. Og det har blitt større på meg under begge graviditetene. Ser ikke veldig pent ut med små pupper hvor halve puppen er brunSikkert teit spm, men shit aujeg har ganske små brystvorter, vokser de når melken kommer? Har liksom alltid blitt litt sjokkertnår ammende drar frem puppen for de har så store nippler, så hadde forventet at mine skulle bli store nå når jeg var gravid. De har vokst litt, men ikke mye.. Men de vokser kanskje litt mer når det nærmer seg? Ser for meg det kan bli vanskelig for baby å få ordentlig tak hvis de er for små?
Dersom man er skikkelig sår og trenger å beskytte huden litt slik at det får grodd litt så kan ammeskjold være fint. Men det anbefales å brukes minst mulig da det ikke stimulerer brystet like mye og man kan minske melkemengden.Sikkert ikke godt nok forberedt på det... Hjelper det med ammeskjold?
Nei desverre... Og her ble det enda større denne gangen. Ammet jo fint forrige gang så trengs det å bli enda større da? Fordi jeg får en storkjefta unge denne gangen eller?Minsker det brune området igjen når ammingen er over? Mye man skal lure på gitt![]()
Usj! Syns jo ikke det er noe fint med det brune området så stort!Nei desverre... Og her ble det enda større denne gangen. Ammet jo fint forrige gang så trengs det å bli enda større da? Fordi jeg får en storkjefta unge denne gangen eller?*sukk*
Nei ikke jeg heller...Usj! Syns jo ikke det er noe fint med det brune området så stort!![]()
Sikkert ikke godt nok forberedt på det... Hjelper det med ammeskjold?
Hos meg ble det brune mindre igjenMinsker det brune området igjen når ammingen er over? Mye man skal lure på gitt![]()
Sikkert teit spm, men shit aujeg har ganske små brystvorter, vokser de når melken kommer? Har liksom alltid blitt litt sjokkertnår ammende drar frem puppen for de har så store nippler, så hadde forventet at mine skulle bli store nå når jeg var gravid. De har vokst litt, men ikke mye.. Men de vokser kanskje litt mer når det nærmer seg? Ser for meg det kan bli vanskelig for baby å få ordentlig tak hvis de er for små?
Hos meg ble det brune mindre igjen
♡lille isprinsesse ventes 3.2.14♡
☆taster fra telefon☆
Dette reddet ammingen for meg forrige gang.
Brukte det ikke hele tiden men av og til for å avlaste det brystet som var sårest.
Vurderer å kjøpe inn på forhånd denne gangen, sånn just in case liksom.
Men ender nok opp med å heller la sambo ta seg en tur på apoteket om det blir så ille ^^
Ja, det er jo sant.
Det er så merkelig at jeg føler at hver minste detalj må være på plass i fødebagen før babyen kommer, selv om både butikker og apotek har åpent etter fødselen![]()
Mine ble ganske så normale etterhvert ja, nipler og det heleBle niplene mindre også, eller var det bare det brune?
Føler alt har blitt så stort på meg. Stakkars unge som skal gape over niplene mine![]()