Er du flink nok til å få i deg væske?

Jeg er alt for dårlig selv. Hadde en app for det tidligere, men ble lei.

Nei, burde vært flinkere

Er ganske flink. Har ei vannflaske i glass jeg prøver å få fult på minimum 3 ganger om dagen, og drikker mer i tillegg.

Samme her, altfor dårlig. Jeg merker det godt hvor mye bedre formen er når jeg er flink nok. :)

Er ganske flink. Har ei vannflaske i glass jeg prøver å få fult på minimum 3 ganger om dagen, og drikker mer i tillegg.
Har flasker i massevis jeg og, men det hjelper ikke... Har en sånn jeg kan skru på en duppeditt på korken som viser hvor mange ganger jeg har fylt opp. Men det hjelper jo ikke noe når jeg ikke drikker opp den første flaska en gang [emoji13]

Har flasker i massevis jeg og, men det hjelper ikke... Har en sånn jeg kan skru på en duppeditt på korken som viser hvor mange ganger jeg har fylt opp. Men det hjelper jo ikke noe når jeg ikke drikker opp den første flaska en gang [emoji13]
For meg bare hjelper det å drasse på ei flaske fylt med vann, da blir det til at jeg drikker når jeg er tørst siden det alltid er tilgjengelig.
Funker for meg.

Som regel ja. På jobb glemmer jeg ofte å drikke, merkes godt! Men ellers hjemme er jeg som regel flink [emoji4] Hjelper å ha kaldt vann tilgjengelig i kjøleskapet [emoji111]️

Altfor dårlig. Kjøpte meg til og med ny finn drikkeflaske, til liten nytte

Ikke alltid så flink. Prøver til stadighet å bli flinkere.

Ja, ikke blitt dehydrert ennå ; !

Back
Topp