Er du en podcast lytter?

Ja, har hørt på podcast i mange år! Første hørte jeg i 2005, da ble det lagt ut som mp3-filer jeg måtte legge over på iPoden min selv. :p

Nå for tiden hører jeg:
Konspirasjonspodden
Tusvik og Tønne
Krisemøte

Nettopp begynt å høre Foreldrerådet og Kjærlighetspodden, liker begge veldig godt!

Har hørt, og anbefaler:
Uløst (håper det kommer en ny sesong snart!)
S-Town
Serial
Dirty John

Elsker true crime, så om noen har noen slike anbefalinger - kjør på! :D

Hører på Dr Death for tida, den er ganske interessant! Også har Truecrimepodden endel bra episoder!
 
Hører masse poscast, mest humor. Alltid når jeg triller tur. Så går jeg rundt med podcasten på øret og ler for meg selv som en tulling:wacky::joyful:

Favorittene er tusvik&tønne, Radioresepsjonen og Krisemøte
 
Aldri hørt podcast :p
 
Det hender, men ikke så ofte jeg prioriterer det. Når jeg kjører langt i bil hører jeg som regel litt..
 
Litt, det lille jeg hører på omhandler hund eller etologi. :p

Tusen takk for tips om podcasts forresten! Jeg har "moillkosa" meg med Per Jensen (særlig) og drinking from the toilet :) Elsker etologi og det å lære om hvordan jeg kan bli en bedre venn for hunden min :) (og egentlig alle dyr rundt oss).
 
Tusen takk for tips om podcasts forresten! Jeg har "moillkosa" meg med Per Jensen (særlig) og drinking from the toilet :) Elsker etologi og det å lære om hvordan jeg kan bli en bedre venn for hunden min :) (og egentlig alle dyr rundt oss).

Kanskje ATA er noe for deg da? Får en prøvetid på 10 dager for 1 NZD. Jeg prøver den ut nå, men har ikke rukket å se over alt. Mye godsaker om en er litt treningsgeek. :)
 
Kanskje ATA er noe for deg da? Får en prøvetid på 10 dager for 1 NZD. Jeg prøver den ut nå, men har ikke rukket å se over alt. Mye godsaker om en er litt treningsgeek. :)

Interessant tips!!! Må bare si jeg blir automatisk super..... >______> når jeg ser zoos og arbeid med ville dyr i dyreparker.... Det er i mot min etiske overbevisning. Men skal lese litt mer om hva slags arbeid det er snakk om...
 
Sitter forresten nå og hører på HEIMELAGA med Erlend Osnes. Dere kan ofte høre mine rare spørsmål til han bli diskutert der også, er veldig morsomt :p :D
 
Back
Topp