Er du en podcast lytter?

Agnete

Forumet er livet
Jeg skjønner dette er veldig populært nå, men jeg har ikke falt helt for dette. Jeg har også sluttet helt å lytte til radio etter jeg fikk bil med mulighet til å koble til telefonen, jeg lytter kun til musikk rett og slett. Er ikke glad i alt det prate rett og slett, så derfor faller jeg kanskje ikke for podcaster heller. Så lytter dere til podcast, hva liker du med det?
 
Nei, har ikke brydd meg om det.

(og jeg hater radio! Dårlig signal, reklame og pisspreik. Skal jeg høre noe i bilen så er det CD eller Spotify.)
 
Nei. Det virker som om det er mye bra å finne, men jeg hører ikke på det. Har ikke satt meg inn i det i det hele tatt.
 
Hører nesten bare på podcast! Musikk blir kjedelig og trøttende for meg. Det jeg liker med podcast (og lydbøker som jeg og bruker mye i bilen) er variasjonen i alt av temaer og stemning. Hører på mye variert både på norsk og engelsk, både moro-podcaster, seriøse podcaster, dokumentarer, fag etc.

Abonnerer på de jeg liker best og ellers tester jeg nye med jevne mellomrom. Har minst to timer kjøring hver arbeidsdag - og ofte fire timer, så blir mye tid bak rattet i landlige omgivelser uten radiodekning (og DAB er jo bare en dårlig vits :p ), så da er det greit med noe annet som fenger.
 
Nei, jeg er også musikkmenneske og har enda til gode å finne en podcast som interesserer meg. Eneste unntaket er en som ble lagt om Birgitte Tengs-saken, den hørte jeg på.
 
Jeg hører på alt mulig rart. De jeg liker best er vel konspirasjonspodden og babyverden. Men finnes helt vilt mye morro der ute altså!
 
Hører alltid på podcast dokumentarer true crime, livsstilpodder, rampelys og noe humor. Og etterprat podder. Helst norske og svenske.
 
Nei
 
Har hørt på podcast i noen år nå, for meg er det en form for å "ikke være alene" når jeg har mine måneder alene hjemme. I bilen til/fra jobb hører jeg stort sett bare på musikk, selv om det forekommer at jeg også hører podcasts i bilen. Majoriteten høres hjemme i huset. Når jeg rydder, suller rundt med vasking, når jeg sitter på pc'n og slapper av - alltid en podcast som durer i bakgrunnen. Også godt å holde fast ved norsken, så jeg ikke glemmer av hvordan man kommuniserer på norsk :p

Hører på Klagemuren, Heimelaga, Tuss & Tønn, og misjonen. Synes det er greit med noen som får meg til å le. Red anm: jeg synes Tuss & Tønn var mer morsomme før, når det blir overpolitisk scanner jeg forbi de. Men noe av det er bare så hysterisk morsomt at jeg hører på de :) I perioden når de harsellerte om Øygård og "å være blaut" så lo jeg godt :) Det er noe fint med å høre på humor, man skal jo smile og le i hverdagen!

Men synes det er rart at ALT OG ALLE skal ha podcasts nå om dagen; alt av youtubere, bloggere, ymse diverse drittale folk - tydeligvis er det penger å tjene på det?? Holder meg til de originale, jeg :)
 
Hører masse på podcasts, jeg elsker det! :)

Hører på endel fra NRK (dokumentarer, Radioresepsjonen, ekko, Lindmo og lørdagsrådet), og endel fra VG (harm og hegseth, sporten og krimpodkaster), og noen som kun driver med podcasts som Tusvik og tønne, babyboom, støme og jerman. Er alltid på leting etter nye podkaster, men er mye som ikke fenger meg der ute også.
 
Litt, det lille jeg hører på omhandler hund eller etologi. :p
 
Jeg hører på podcast (og lydbok) :D Hører på blant annet på Foreldrerådet, Ida med hjertet i hånden, Lørdagsrådet, Harm og Hegseth og Tusvik og Tønne :)
 
Nei. Er ikke så glad i å høre på snakking. Mye kjekkere med musikk!
 
Back
Topp