Er du en planlegger?

Syn=)

22/10-13<3
Oktobermirakler 2013
VIP
Novemberlykke 2015
Skriver du opp alt og planlegger alt lang tid fremover?

Jeg gjør;);):rolleyes:Mannen syns av og til det går over styr, men liker ha kontroll over ting som skjer. Og almanakken og skriveblokken er nærmest min beste venn!!:oops:

Er likevel spontan da:smug:

Hvordan er du?

Jepp, jeg er som deg, Synnøve! Liker å ha kontroll og planlegger ting god tid i forveien. Kan også ta ting på sparket, heldigvis, så er ikke helt "låst" i min kontrollmani ;).

Æ skriver ikke opp men planlegger i hode hele tida.. Men har avtalan skreven ned på mobilen at æ har dem med mæ hele tida.. Så planlegger æ utifra den.. Skummelt nu når man ikke vet katti man føder.. Får ikke planlagt.. ;)

Jeg er ikke såååå god til å planlegge lang tid i forveien, men jeg er en mester på å lage lister når det skjer noe. Som for eksempel når det skal arrangeres selskaper eller vi skal på ferietur. Da er det lister over alt som må gjøres, pakkes, ordnes osv.

Jeg er en planlegger mer enn jeg tar ting på sparket. Hadde sikkert ikke tatt skade av å være litt spontan, men jeg liker å ha kontroll. Har blitt bedre med årene, men er fortsatt på listene :)

Skriver litt lister og liker å få planlagt feriene ol i veldig god tid.

Jeg planlegger i hodet, men det ender så og si nesten alltid med å ikke bli som jeg har planlagt. Prøver å slutte med den planleggingen for jeg blir så skuffa og sur når det ikke blir som jeg hadde tenkt, men jeg klarer ikke å la være :P

Planlegger vel en del, men mest i hodet. Skriver gjerne lister over ting jeg har lyst til å gjøre en gang, eller ting jeg har lyst til å lage (har et enormt bibliotek av favorittmønstre på ravelry f.eks).

Ja jeg er en planlegger:p skriver ikke så mye opp da men må ha kontroll langt frem i tid:p

Jeg planlegger mye i hodet, og skriver ned noe av det. Kommer an på hva som planlegges.
Mannen min er allergisk mot å planlegge, og planleggingen min irriterer han en smule. Derfor forteller jeg ikke nødvendigvis hva jeg planlegger alltid ;)

Ja planlegger ganske mye :-P sambo planlegger ingenting :-P

Njaa kunne vært flinkere :P har en kalender som henger på kjøleskapet, der skriver jeg opp de viktigeste hendelsene. Den er med andre ord ikke så full..

Vanligvis ja, for jeg har en sykdom som krever at det planlegges, og noen ganger går det ikke fordi om.

Men om jeg har en bra dag, kan jeg være spontan :)

Neei, ikke så veldig flink. Prøver å planlegge handleliste og middagsmenyer.
Ellers så liker vi å ta ting på sparket og pakke kofferten rett før vi drar. Alt kan kjøpes på feriestedet sier min mann :p

Back
Topp