Er du en planlegger?

Jeg er veldig på å lage lister å skrive og planlegge, MÅ ha kontroll :P men kan alikevell være spontan. Men ting som skjer/skal skje er jo best å ha kontroll på :)

Er en skikkelig planlegger, kontrollfrik og alltid ute i god tid, mannen er stikk motsatt. Etter vi fikk baby i hus har vi begge måttet jenke oss litt - han har lært at det er ikke bare å løpe ut døra med en baby (bleie, mat, påkledning og stelleveske :-)) og jeg har måttet venne meg til å alltid være litt sent ute fordi frøkna bæsjer på vei ut døra.. hver gang ;-)

Jeg planlegger såvidt middager for hele uka, så nei, er nok ikke den mest organiserte typen, sånnsett:)

Jeg er veldig glad i planlegging og lister :D Mannen derimot tar alt på sparket og satser på at ting løser seg av seg selv :P

Planlegger det som må planlegges, men er ikke noe listemenneske. I hverdagen tar jeg og sambo mye som det kommer seg. Det kan man jo så lenge man er to hvertfall :p

Jeg er ikke såååå god til å planlegge lang tid i forveien, men jeg er en mester på å lage lister når det skjer noe. Som for eksempel når det skal arrangeres selskaper eller vi skal på ferietur. Da er det lister over alt som må gjøres, pakkes, ordnes osv.
Samme her! Er meget god på listeskriving :D

Jeg liker å ha kontroll og lister skriver jeg mye av. Liker å planlegge og skulle helst sett at jeg nå hadde hatt alt til den lille i hus bare for å ha kontroll over hva jeg faktisk har.

Spontan det er jeg ikke, for å få muligheten til å skulle noe når man er alene med barn og jobber hver gang barnet er hos far krever planlegging for å få det til å passe.

Ikke sånn veldig...

Jeg er listoman til mannens store fortvilelse. Skriver lister over alt mulig hele tiden. elsker følelsen av å krysse ting av lista :P
Første jeg gjør på morgenenen når jeg kommer på jobb er å skrive en prioritert liste over sakene jeg skal gjennom og telefonene jeg må ta. Så endres det så klart her og der, men jeg hadde en plan :p

Ja, jeg planlegger og skriver lister hele tida. Har nærmest et eget budsjett på skrivebøker. :p

Jaa, jeg liker best å planlegge ting litt på forhånd, spesielt siden vi har to små barn. Der er jeg og sambo veldig forskjellige, for han tar heller ting litt på sparket :P

Jeg trenger ikke nødvendigvis planlegge alt vi gjør, men jeg må ha KONTROLL :D jeg er nok av verste sort... :p

Planlegger og laget lister. Og bryter planer, jevnt over.

Gift med en som helst ikke planlegger middagen før lunsj, så litt slitsomt å prøve å planlegge sommerferien, for.eks...

Planlegger ikke noen mannfolk:P?
Ser at jevnt over her(de som har sagt noe om det) så planlegger ikke mannen eller irriterer seg over din planlegging...Mannen min gjør jo det samme...:P
hmmm...

Jeg skriver opp avtaler og påminnelser i kalenderen på mobilen. Må ha den for å huske på ting.

Back
Topp