Er du en av de..?

Nei...alt jeg skrev var... "liker skatteoppgjøret" men summen har jeg ikke behov for å skryte av...det blir litt teit i mine øyne...

Nei, jeg føler ikke at folk har hverken nytte eller interesse av å vite hva som foregår i min personlige økonomi. Driver heller ikke og hinter om at jeg har fått igjen "nok [;)]", slik jeg har sett en gjøre.

Jeg fikk da heller ikke igjen noe - heller er det staten som får igjen av meg, men det er en annen sak. [X(]

Pleier ikke ha så mye i statusen igrunnen... Og nei, har ikke skrevet hva jeg fikk tilbkake, selvom det er flere mnd lønner for noen ;) woohoo ... heheheh :D

deler ikke så mye privat på fb lengre, liker ikke at folk vet alt om meg/oss.. Jeg skrev ut litt for mye før føler jeg men kom til ett punkt hvor jeg egentlig bare syntes det var tullete og tåpelig å dele følelser å synser med alt og alle :)

har ikke skrevet noe om skatten på FB... fikk liksom nok av at alle andre gjorde det...

Nei... hadde kanskje litt lyst å glede meg over hva jeg fikk igjen... før jeg fikk vite at gubben fikk dobbelt så mye som jeg får tilbake i smell. [:o] Skulle ikke vært mulig. Han har tjent mindre enn forventet og brukt tabell... [>:]

ORIGINAL: Tvilling74

Nei har ikke noe behov for å fortelle alle hvor mye jeg fikk igjen [:)]

ORIGINAL: Frk.VilliTrusa

Er du en av de som skriver på statusen deres på facebook hvor mye dere fikk tilbake på skatten..?
OM dere fikk igjen..?..

Jeg vet ikke helt hva jeg syns om det..
jeg skjønner på en måte godt de som gjør det,hadde kjempelyst til å rope til alle hvor mye jeg fikk tilbake...
Men noe stoppa meg...
"Common sense" kanskje..?
Føler det blir litt i det drøyeste laget for skryting kanskje..?

Hva med dere...?

Jeg orker ikke det altinn minid kodeark pinkode crappet myndighetene har satt i gang. Jeg venter på at det dumper ned i posten, som i de gode gamle dager da posten var en serviceinstitusjon.

Med andre ord - jeg har ingen informasjon å legge på FB. Men jeg har ingen interesse at å legge det ut heller.

ORIGINAL: Labambie

Nei, gjør ikke det altså. Jeg synes det er litt... teit... i mangel på bedre ord. Vet ikke hvorfor jeg synes det. 

ORIGINAL: Trone

Nope....

Back
Topp