Er du en av de..?

Skriver ikke beløp nei. Sier det heller ikke til alle. Kun nærmeste som trenger å vite sånt [;)] 

Nei, det kunne jeg aldri gjort. Jeg sier ikke sånn til nærmeste familie engang, bare meg og sambo. Syns det er privat og andre har ingenting med det[:)]

ORIGINAL: Labambie

Nei, gjør ikke det altså. Jeg synes det er litt... teit... i mangel på bedre ord. Vet ikke hvorfor jeg synes det. 

Nei! Forteller overhode ikke noen hva jeg fikk igjen, det er det ingen som har noe med [;)]

Nei jeg skriver det ikke der..skjønner folk er lykkelige for å få igjen, men man trenger ikke skrive hvor mye + at jeg syns synd på noen av mine bekjente som fikk smell og virkelig ikke klarer det så bra nå[&o] Skulle gjerne vært rik og gitt de litt ekstra..

Er jo litt gøy å rope skikkelig høyt.
HURRA!!!!!! fikk igjen på skatten i år..................................

243kr[:D]

nei det er det ikke så mange som har så mye med.. kan ikke tro noen er så veldig interessert heller..

ORIGINAL: Labambie

Nei, gjør ikke det altså. Jeg synes det er litt... teit... i mangel på bedre ord. Vet ikke hvorfor jeg synes det. 

Samme her. Greit at man skriver noe sånt som at man fikk igjen, men trenger ikke skrive hvor mye tenker jeg.

Nei, jeg har skrevet at jeg har sjekka skatten og it was good, men skriver ikke hvor mye [:)]

Det jeg syns er tåpelig er at folk skal klage på ALLE MULIGE slags statuser. La nå folk være glad for at dem fikk penger igjen! Det er nå ikke skryt i det hele tatt, er jo deres penger som dem har spart.

Hvis du har litt peiling på egen økonomi, så vet du jo om du får igjen eller ikke og ca. hvor mye..

Jeg har skrevet at jeg kommer til å smile ekstra i juni, ellers ingenting...

ORIGINAL: sjøhest

Det jeg syns er tåpelig er at folk skal klage på ALLE MULIGE slags statuser. La nå folk være glad for at dem fikk penger igjen! Det er nå ikke skryt i det hele tatt, er jo deres penger som dem har spart.

Klart jag e glad att folk har pengar men då kan man ju lika gärna skryta över sparekontot sitt [;)]

nei! jeg er lært opp til at man ikke skal skryte om penger

ORIGINAL: sjøhest

[:D]

ORIGINAL: Tøsa FTW

Jeg kan skrive at jeg fikk igjen, men det er liksom en sperre der som hindrer meg fra å skrive hvor mye.
Hvis noen spør så kan jeg svare liksom...

Synes det ser fjernt ut med alle som hyler og skryter om penger igjen men når noen spør om hvor mye så kan en liksom ikke si det... eh...
Kanskje bare holde det hele for seg selv hvis det er så hemmelig.

og nei, er ikke en av de som skriver om hvor mye jeg har fått igjen.

Nei. Men jeg ser ikke problemet i å si noe om det. Alle kan jo gå inn på VG osv og se hvor mye du tjener, synes den er verre [8D]

Back
Topp