Er du en av de..?

Jeg syntes sjøl jeg skrev et rasende festlig dikt om det, men summen jeg skrev var ikke korrekt da. Kanskje var jeg teit, veit ikke.

ORIGINAL: sesson

ORIGINAL: sjøhest

Det jeg syns er tåpelig er at folk skal klage på ALLE MULIGE slags statuser. La nå folk være glad for at dem fikk penger igjen! Det er nå ikke skryt i det hele tatt, er jo deres penger som dem har spart.

Klart jag e glad att folk har pengar men då kan man ju lika gärna skryta över sparekontot sitt [;)]

Hehe, ja, ikke sant. Synes også det er mye rart folk føler for å dele med venner og bekjente på FB. Blir jo som om man skulle be om ordet i et eller annet sosialt, festlig lag og si: "Da vil jeg gjerne annonsere hva jeg får igjen på skatten i år!" Ingen som hadde gjort det, og i såfall ville jo alle sett rart på en. Men på FB derimot, der skal det legges ut! For der har man jo "bare" (som regel) noen hundre venner man åpenbart ønsker å dele sånt med. [8|] [:D]

Skriver ikke noe om skatten i det hele tatt.. 

næh, ikke sånn veldig. Skrev før jeg fikk sjekka at jeg håpa på å slippe baksmell siden jeg nettopp hadde rydda ut av klesskapet og det ble veldig tomt [&:]

etter at jeg fikk sjekka skrev jeg:
jaja, ble ihvertfall ikke baksmell! Men klesskapet blir ikke noe særlig fyldigere heller :P

thats it. Ingen som har noe med hvor mye jeg får igjen egentlig [;)]

ORIGINAL: Black Beauty

ORIGINAL: Labambie

Nei, gjør ikke det altså. Jeg synes det er litt... teit... i mangel på bedre ord. Vet ikke hvorfor jeg synes det. 

enig, manglet bedre ord jeg og.....

Jeg og.

en kompis skrev "likte det bedre da altinn var nede"
den statusen sa alt, og jeg fikk meg en god latter[:)]

ORIGINAL: oh hvite lakenrumpe

en kompis skrev "likte det bedre da altinn var nede"
den statusen sa alt, og jeg fikk meg en god latter[:)]

Hehe[:D]

Jeg skrev "Fikk 18000 i baksmell jeg gitt"
Så jeg skrøt ikke så mye. Hehe

ORIGINAL: Labambie

Nei, gjør ikke det altså. Jeg synes det er litt... teit... i mangel på bedre ord. Vet ikke hvorfor jeg synes det. 

ORIGINAL: Tvilling74

Nei har ikke noe behov for å fortelle alle hvor mye jeg fikk igjen [:)]

nei jeg har ikke skrevet d på FB !
vet ikke hvorfor...bare gjorde d ikke [:D]

Jeg er av de som IKKE har facebook, og som heller aldri kommer til å skjønne vitsen med å utbrodere livet sitt i et sosialt media.. [8D]

ORIGINAL: Snøhvite

Syns det er litt vulgært å "skryte" av sin egen økonomiske status i grunn...

Om man får igjen penger er man "fattig", da har man tjent for lite ... Får man restskatt har man tjent for mye.. Så det er jo strengt tatt ikke skryt om man forteller at man har fått igjen penger.... [8D][:)]

Back
Topp