Er du en av de..?

Arielle_

Forumet er livet
VIP
❤ Aprilbarna19 ❤
Er du en av de som skriver på statusen deres på facebook hvor mye dere fikk tilbake på skatten..?
OM dere fikk igjen..?..

Jeg vet ikke helt hva jeg syns om det..
jeg skjønner på en måte godt de som gjør det,hadde kjempelyst til å rope til alle hvor mye jeg fikk tilbake...
Men noe stoppa meg...
"Common sense" kanskje..?
Føler det blir litt i det drøyeste laget for skryting kanskje..?

Hva med dere...?

Nei har ikke noe behov for å fortelle alle hvor mye jeg fikk igjen [:)]

har ingenting å hverken skryte av eller sutre over, er en av snylterne som ikke har tjent ei krone, så kanskje jeg heller burde skryte av det?
"Jeg har snylta på velferdssamfunnet i et helt år, har ikke betalt ei krone i skatt!"
[8D]

Men ja, jeg syns det er litt drøyt å rope ut til alle om hva man tjener.. jeg mener - du har jo ikke bare folk d snakker med hevr dag på vennelista?

Nei, gjør ikke det altså. Jeg synes det er litt... teit... i mangel på bedre ord. Vet ikke hvorfor jeg synes det. 

Nei det har jeg ikke gjort,men jeg har skrevet i diverse kommentarfelt hvis noen har spurt at jeg har fått baksmell.

Har forresetn aldri skrevet hvor mye jeg har fått igjen...

Neh, syns det er tåpelig. Men skal innrømme at jeg skrev noe som "xxxx er en av de som kan smile litt ekstra i juni"

Har ikke behov for det, er lik deg der.Har heller ikke skrevet om jeg fikk igjen eller ikke. Jeg har ikke behov for å vite hvor mange 1000 kr vennene mine har fått igjen.

ORIGINAL: forvirretmor

Nei det har jeg ikke gjort,men jeg har skrevet i diverse kommentarfelt hvis noen har spurt at jeg har fått baksmell.

Jo men jeg føler kanskje at det med baksmell er litt annerledes..da får man jo litt sympati,og det er jo allmennkjent at man ikke skryter av det...føler jeg da...

Haha! Jeg skrev bare om hvor traumatisk det var de minuttene før min kjære klarte å regne ut riktig sum. Skrev ingenting om hvor mye, eller om vi fikk igjen i det hele tatt, men ut fra statusen kan man lese at fra å ha vært veeeeeldig på en smell så ordnet det seg en smule.

ORIGINAL: Frk.VilliTrusa

ORIGINAL: forvirretmor

Jo men jeg føler kanskje at det med baksmell er litt annerledes..da får man jo litt sympati,og det er jo allmennkjent at man ikke skryter av det...føler jeg da...

Det har du rett i.

Helt idiotiskt spör du mig. Folk har ju bara betalat extra varje månad å så klart får de tillbaka da. Precis som folk tror att det är nån slags bonus liksom.

Näe...skulle aldrig falla mig in alltså.

Har ikke sagt hvor mye.
Skrev: " Ble hvertfall ikke baksmell "

ORIGINAL: Labambie

Nei, gjør ikke det altså. Jeg synes det er litt... teit... i mangel på bedre ord. Vet ikke hvorfor jeg synes det. 

enig, manglet bedre ord jeg og.....

Synes ikke folk trenger å vite hvor mye vi fikk tilbake eller ikke. Eneste jeg har skrevet er at i følge Skatteetaten så er jeg alenemor, mens i virkeligheten er jeg gift, har barn med han jeg er gift med og vi har vært samboere i 9 år. Lurer på hvor de falt av lasset liksom...

Det kunne jeg aldri finne på å gjøre. Men nå har jeg ikke facebook heller da, så jeg er vel generelt ikke så glad i å oute meg selv eller familien min, og heller ikke så veldig nysgjerrig/interessert i hva som skjer i andres verden til enhver tid.

Ser mye rart her inne og tenker ofte at jeg er glad jeg ikke har slike venner. Hadde jeg hatt facebook, hadde jeg nok brått oppdaget av; joda, det har jeg[8D]

Så: det man ikke vet, har man ikke vondt av[:D]

Syns det blir tåpelig å rope det ut til folket jeg da.... Eneste jeg skrev var at jeg pustet lettet ut [:)]

Jeg skrev at jeg fikk igjen ja, men ikke hvor mye. 

ja altså..jeg skrev hurra og what not jeg også,men jeg snakker om statuser som;
XXXXXXX fikk 6252789 igjen på skatten,HAHAHAHAHAHAH JEEEEEESS

Blir litt teit...

Back
Topp