Er du eldre enn du tror?

De fleste tror jeg er ca 20 pga utseende. De kjenner meg ikke spesielt godt da, men jeg blir 30 i år. Tar det som kompliment. Har også fått spm om hva jeg gjør som får meg til å se så ung ut? Sa bare mye frisk luft, ikke så ofte alkohol, og røyker ikke, og prøver å ha et variert kosthold og nok søvn.

Ja.. Innbiller meg 24-25. Blir 27 om et par mnd :p så ikke så mye eldre. Men likevel.

De fleste tror jeg er ca 20 pga utseende. De kjenner meg ikke spesielt godt da, men jeg blir 30 i år. Tar det som kompliment. Har også fått spm om hva jeg gjør som får meg til å se så ung ut? Sa bare mye frisk luft, ikke så ofte alkohol, og røyker ikke, og prøver å ha et variert kosthold og nok søvn.
Jobber faktisk med ei som er 49, og ser ut som 32-35 :) heldige dere!

Ja. Jeg tenkte litt på om det kunne være aktuelt for oss å være fosterhjem, men følte at vi ikke ville bli tatt seriøst siden vi er så unge. Hva har vi å tilføre, liksom? Ja, vi er 37..

Kan eh førstå att eg blir 32 år . Tror fortsatt eg er under 30 :p eller har væl lust å Tro det :-)

Blir aldri eldre en 24 selv om jeg nå er 33 år ha:p

Ja! Føler meg som ein 18 åring fortsatt :p eg er bare 24. Så er veldig ung enda. Men tenker dei som er 1-2 år yngre en meg er små og dei som er 3 år yngre er for små til og gå på byn :p hehe men ser på bilder når eg og mannen min blei sammen som 18 åringer at vi har forandra oss. Men sier at det kun er han som blir eldre. Eg nekter :p

Rare greier. Man ser seg selv i speilet og føler seg så ung. Mens man ser de rundt seg eldres.. :)

Back
Topp