Er du eldre enn du tror?

Jeg føler det ofte begge veier; innimellom tenker jeg at jeg kan jo ikke snart være 30(?!), mens jeg synes folk er veldig tidlig ute når de får barn som 20-åringer f.eks. :P
Jeg tar meg selv i å tenke med gru på å skulle ha tenåring(er) i hus om 12+ år, men kaller fremdeles eldre mennesker for "de voksne." :P

Tok meg selv i å bruke setningen "når jeg var ung" her om dagen.... Bahh.... Da følte jeg meg gammel da :(

Føler meg mye yngre en snart 30 ja :P også er det så rart, alle som er russ og konfirmanter blir jo bare mindre og mindre for hvert år, jeg føler meg ikke eldre :P

Akkuratt, russen er jo bare fjortisser å se på.
Tror jeg sluttet å bli eldre da jeg var 25 jeg.

Aaaaner ikke hvor mange ganger jeg tenker at den personen er jo eldre enn meg, så viser de seg å være flere år yngre :rolleyes:
Jeg er liksom i begynnelsen av 30-åra, men tenker på meg selv som sånn 24-25 :p

SLAP says Reality..

Men med en gang jeg er ute føler jeg meg gammel og drar hjem :-P

Samme her, er blitt 34år... men skjønner det ikke helt :P Da jeg var "ung" så var jo de over 30 VELDIG voksene, føler meg ikke sånn selv :rolleyes:

Njææ.. jeg kan vaie litt begge veier :p

Jeg driver å juger meg oppover i alder og tenker at vi er ca like gamle - så er de 10 år eldre. Så tydeligvis ute av sync med resten av verden :p

Jepp. Snakket med en kollega om musikk og sa noe om folk på vår alder. Kollegaen min så litt rart på meg og lurte på om jeg mente min eller hennes alder. Da gikk det opp for meg at hun er 23 og jeg 34, og at jeg har mer til felles med mennesker i 40- og 50-årene. Spesielt siden jeg tok meg selv i å tenke at ungdommer i dag er så frekke :D:p

Når jeg blir spurt om hvor gammel jeg er må jeg tenke meg om.

Jeg ble engang fortalt av en dame på over 70, at hun var heller ikke stort mer enn 25 inni hodet sitt, det er på et vis der vi stopper....

Aaaaner ikke hvor mange ganger jeg tenker at den personen er jo eldre enn meg, så viser de seg å være flere år yngre :rolleyes:
Jeg er liksom i begynnelsen av 30-åra, men tenker på meg selv som sånn 24-25 :P

SLAP says Reality..
Hahaha, akkurat samme her! Blir 32 år i år, men ser på meg selv som 25 og tenker at INGEN ser at jeg er over 30 :D

Datteren min på 19 sa at jeg var en 20 åring i en 40 årings kropp. Så det fikk jeg den..hehe :D

Blir 30 i år, men føler meg ikke en dag over 25 år :p Men gleder meg stort til 30 årskalas da :p Haha

Jeg nevnte noe om at vi var jevnaldrende, vi som jobber sammen på avdelingen min her om dagen. Fikk da en tørr påminnelse om at de er i tjueåra, mens jeg er i trettiåra. Det var visst ikke ett fett?!

Haha. Nei ikke slik.

Men jeg tenker ofte at det ikke er så stor forskjell på andre modne 24åringer og meg. Men jeg tror de synes jeg er eldgammel :p

Back
Topp