Er du eldre enn du tror?

Kakedeig

Forumet er livet
Septembermødre <3
Sommerfuglene
Aaaaner ikke hvor mange ganger jeg tenker at den personen er jo eldre enn meg, så viser de seg å være flere år yngre :rolleyes:
Jeg er liksom i begynnelsen av 30-åra, men tenker på meg selv som sånn 24-25 :P

SLAP says Reality..

Sånn siden jeg faktisk ikke er i starten av 30 åra lenger. Jeg er 37. Lillebroren min blir nemlig 35. Så.... Ja.

Ja, jeg kan ikke skjønne hvordan jeg allerede har blitt 28. Det må ha skjedd en feil. ;)

Nei, jeg sliter med å huske på at jeg er 26 år. Sier alltid at jeg er 25, men i år blir jeg 27.

Jepp!! Tenker ofte at "da er vi på samme alder" og så uups, jeg er ti år eldre ja!
Vi følte at det var s mange eldre foreldre i bhg, at vi var de yngste. Når vi blir kjent viser det seg at veldig mange er på vår alder og noen yngre :p

Haha, ja jeg føler nok på det :-P

Samboer sier innimellom:
Men du, de er jo mye yngre, husk at du er 35, du er ikke 20 lenger :-P

Snakket med samboer om akkurat det i dag faktisk. At jeg i en del situasjoner ser på med selv som den yngste, selv om jeg med mine 35 år ofte er den eldste :P Tror jeg sluttet å bli eldre innvendig etter fylte 23...

Haha, jeg tror jeg er yngre enn jeg er... Føler ofte noen er eldre enn meg, men så er det omvendt...

Hmm nei, tror ikke det.
Her fikk jeg første veldig tidlig så er som regel 10 år yngre enn alle de andre foreldrene på skole osv og føler meg mer som en drittunge iforhold til alle disse som har bil, bolig, faste jobber, hytter og styr.

Men samtidig føler jeg meg ikke eldre enn 20 år, glemmer litt at jeg er 24 år. Men samtidig føles mange på samme alder mye yngre enn meg siden jeg har ei som går i andre klasse...

Så kanskje litt :-P ble rart svart haha

Må i alle fall tenke meg om for å huske hvor gammel jeg er :rolleyes:

Nei, men tenker ofte om folk som er mye eldre enn meg at de er sikkert rundt 30 nå før jeg kommer på at JEG er rundt 30 og vedkommende må være rundt 40

Føler meg mye yngre en snart 30 ja :P også er det så rart, alle som er russ og konfirmanter blir jo bare mindre og mindre for hvert år, jeg føler meg ikke eldre :P

Jeg syns det er litt pinlig når man møter en ny gutt og tenker, "ja men han va jo litt kjekk da! Hmm.. Ja... Hadde jeg vært singel så hadde det nok kunna vært noen å lære kjenne" så etterpå får man vite at han er rundt 19-20 og jeg er 32....! :P

Back
Topp