Er du blodgiver? ?

• Trådstarter Trådstarter **SunFlower**
  • Opprettet Opprettet
Nei. Jeg ville, men sykehuset her sa at de ikke hadde bruk for meg, da jeg har AB minus.. "For sjeldent" for dem.
Tenker prøve melde meg opp som blodgiver igjen senere, om de kanskje vil ha meg denne gang :p Men siden vi prøver, vil jeg vente til etter neste baby kommer. :)

Ja, det er jeg :)
Er 13 mil å kjøre én vei til nærmeste blodbank, så det er ikke så ofte vi får gjort det.

Nei. Jeg ville, men sykehuset her sa at de ikke hadde bruk for meg, da jeg har AB minus.. "For sjeldent" for dem.
Tenker prøve melde meg opp som blodgiver igjen senere, om de kanskje vil ha meg denne gang :p Men siden vi prøver, vil jeg vente til etter neste baby kommer. :)

Rart, jeg har samme og har gitt blod, både vanlig og til forskning.

Du får komme til Värmland i Sverige ;-)

1438122334929.jpg

Her vil de ha AB- ;-)

Rart, jeg har samme og har gitt blod, både vanlig og til forskning.

Kanskje ved et større sykehus/blodbank..? Bor på et knøttlite sted der der skjer ingenting.. De tar ikke i mot risikofødsler, sender videre alt alvorlig ellers osv.. Så de trenger vel ikke så mye - spesielt ikke av min type, dersom de allerede har flere givere med samme type. :p

Jeg vet ikke, fikk bare beskjed om at de ikke hadde bruk for min blodtype. :p

Wooh! Er ca 12 timers kjøretur herfra "bare" :p
De får hente selv i så fall :D
Haha ja blir vel litt langt ;-)
De har ikke mulighet til å ta kun plasma da? Da er ikke blodtypen så viktig og alt unntatt plasmaen de tar får man tilbake i kroppen ;-)
Vurderer nemlig det etter jeg har gitt blod nå, tar lengre tid men man kan gi oftere enn tre ganger i året

Haha ja blir vel litt langt ;-)
De har ikke mulighet til å ta kun plasma da? Da er ikke blodtypen så viktig og alt unntatt plasmaen de tar får man tilbake i kroppen ;-)
Vurderer nemlig det etter jeg har gitt blod nå, tar lengre tid men man kan gi oftere enn tre ganger i året

Du, det vet jeg ikke.. De sendte meg nemlig bare et sånt "ikke interessert"-brev, så spurte ikke.. Men skal gjøre det neste gang jeg melder meg ;)

Du, det vet jeg ikke.. De sendte meg nemlig bare et sånt "ikke interessert"-brev, så spurte ikke.. Men skal gjøre det neste gang jeg melder meg ;)
Å så du fikk brev, måtte møte opp for at de skulle fortelle meg at de ikke ville ha meg :-P selvom de viste alt før jeg kom!

Gjør det, de gjør det ihvertfall i Sverige så burde gjøre det i Norge også :-) føler man da står mye friere til når man vil gi også sier dem at man ikke skal føle seg svimmel og slik etterpå :-)

Ja, men vært pause en stund nå grunnet MA først og så graviditet. Skal inn igjen etter at jeg er ferdig med amming :)

Nei... Fordi jeg sliter allerede med jernmangel.

Bor veldig langt unna sykehus og har mer som sprøyteskrekk.

Ja, det er jeg. Har karantene nå da:/

Back
Topp