Er du blodgiver? ?

• Trådstarter Trådstarter **SunFlower**
  • Opprettet Opprettet
Jeg var, men pga sambo får jeg ikke gi lengre.

Nei, fordi jeg har sprøyteskrekk og blir dårlig av alt som har med sprøyter, blod og blodårer å gjøre :S Men skulle egentlig gjerne, har ettertraktet blodtype...

Ja, vært i mange år. Kun opphold ifbm svangerskap og amming. Skal melde meg igjen etter ferdig med ammingen nå. Et viktig bidrag fra de av oss som kan!

Har lyst til å bli, men må vente til piercingeni tunga har grodd så får jeg se om de vil ha blodet mitt:)

Har middelhavsanemi, så får ikke lov til å være blodgiver. Hadde det ikke vært for anemien, så hadde jeg definitivt vært det. Men er donor da, så om det skulle skje noe med meg, så skal alt av organer gies bort! :)

Jeg er registrert, men har måttet ta en pause i vinter fordi jeg har blitt skikkelig dårlig... Håper på å få gitt igjen snart :)

Nei, ikke nå. Var det frem til desember 2007, da ble jeg gravid. Så har jeg vært gravid, ammende eller prøver siden, og gravide og ammende får ikke gi. Har flyttet i mellomtiden. Skal melde meg her når jeg er ferdig å amme den jeg nå er gravid med

Skal melde meg opp til det etter jeg er ferdig å være gravid nå, og etter amminga da ;)

Får ikke pga helsa.

Er ikke, burde vært det, blir dårlig av å ta blodprøve, pysete...

Her og! De er for tynne og jeg har for lav blodprosent i tillegg. Vil gjerne være, jeg har en litt sjelden blodtype og..
Jeg er universaldonor siden jeg er O- så er veldig dumt. Er et mareritt hver gang jeg skal ta blodprøver også. De ender ofte med å stikke på håndoverflaten men den minste nålen :p

Nei, fordi jeg har jernmangel og til tider mangel på hemoglobin ( røde blodceller). Skulle gjerne gitt blod!!! :) Utrolig viktig at folk stiller opp!!

Back
Topp