Er du blodgiver? ?

• Trådstarter Trådstarter **SunFlower**
  • Opprettet Opprettet
Nei. Fordi jeg trenger blodoverføring jevnlig selv.

Nei. Prøvd flere ganger, men årene mine er for dårlige så de vil ikke ha meg som blodgiver.

Nei, er lettvekter :( Kunne veldig gjerne tenkt meg å gi blod. Så kanskje med tiden..

Nei, har ikke helt slått meg. :P vurderer å gi blod etter jeg er ferdig med å amme.

Jeg var - da jeg bodde i Oslo og ikke hadde barn (tidsklemme).
Nå er det tungvint med lang omvei å kjøre og dårlig parkering.

Nei, men jeg vurderer det når jeg er klar etter fødsel :)

Jeg får ikke lov

Har aldri somlet meg til å undersøke om jeg kan gi blod....

Skulle gjerne gitt, for jeg har sjelden blodtype, eller ikke sjelden da, men ettertraktet.. Men pga kronisk sykdom får jeg ikke lov..

Ja det er jeg :-) Jeg gjør det fordi jeg vil gi noe tilbake.

Ja, er det! :)

Får gi blod for første gang 19 august.
Fikk ikke bli det i Norge fordi jeg er gift med en ifra Egypt og måtte da i 5 års karantene fra vi giftet oss (hadde garantert blitt mer siden han da også bodde i Egypt)
I Sverige så brydde de seg kun om hver i Egypt han var ifra og siden det ikke er malaria område der så fikk jeg gi blod og prøvene har kommet tilbake så gru gleder meg til å endelig få gi blod :-D
Har også registert meg som beinmargs donor her i Sverige idag :-) glad for alt jeg kan gjøre for å hjelpe andre

Nei, jeg har jernmangelanemi

Nei, ikke enda. Nå er jeg gravid, og før deg var det pga tatovering. Men når jeg er ferdig med amming, så tenker jeg å melde meg som blodgiver :)

Back
Topp