Er du A-menneske? Eller B kansje?

Jeg er nok mer A enn B i allefall. ALLTID trøtt på kvelden og liker ikke å stå opp sent (har aldri likt det). Men er heller ikke sånn at jeg hopper ut av senga kl5 og er kjempe våken [emoji85] Har et ganske lite vindu der jeg syns det er komfortabel å stå opp, mellom kl7 og 9 kanskje? Kl7:30 er perfekt [emoji6] Men nå har dagen her tydeligvis starta kl5:30 flere dager denne uken [emoji15] Jeg gleder meg til at ungene kan stå opp selv!
 
Jeg er ingen av delene. Liker å sitte oppe på kveldene, men sovner stort sett med en gang, enten jeg legger meg klokka 21 eller klokka 01. Når jeg jobber står jeg opp 04.50, det er heller ikke noe problem. Men har jeg muligheten sover jeg like gjerne til klokka 11. Veldig sjelden jeg er sur og grinete fordi jeg er trøtt.
Dette var en veldig god forklaring! Samme her :)
 
Er ikke c-menneske noe da? For jeg skulle helst vært oppe til kl 2 om natta og sovet til 12 :p
Er dritsur om morgenen som regel.
 
Jeg er helt kake på morgenen og helt kake på kvelden... hva kalles det? Jeg kan sove stående opp etter veggen...
 
Jeg liker å legge meg tidlig og å sove lenge om morgenen [emoji85] vil gjerne sove 9 timer i døgnet [emoji13]
 
Var B-menneske deluxe, bikket mer mot A-menneske da jeg begynte å jobbe. Nå er jeg tvungen super-A-menneske pga ungen [emoji23] Men utrolig hva man egentlig kan bli vant med [emoji85]
 
Jeg er biologisk innstilt på å være B menneske. Utenom når jeg er gravid. Om jeg ikke har lagt meg til 22/23 så sovner jeg på sofaen og står opp mellom 05.30 og 06.30 hver dag.
 
B-menneske... Dessverre
 
Er sånn midt i mellom vil jeg si:happy:
 
B-menneske. Det er sambo også. Vi krysser fingrene for B-barn også [emoji23]
 
B-menneske som lever et A-menneskes liv...
 
Back
Topp