Er du A-menneske? Eller B kansje?

M

Moderator Kristin

Guest
Selv hadde jeg vært C-menneske om det var en ting.
Værste og vondeste jeg gjør, må være å stå opp. Greier ikke gjøre noe før første kaffekoppen. Og det er grusomt frem til kl 11.

Mens det virker som at andre spretter opp med godt humør og masse energi! Lager scones til frokost før ungene våkner og har alt klart og i orden om morran.

Hvilken person er du egentlig? Og var du sånn før du fikk barn eller ble gravid?
 
Jeg var fullstendig b-menneske før, men er blitt ufrivillig a-menneske etter barna kom :D
 
Jeg er ett B++ menneske [emoji23]Hater å stå opp, sliter derfor med jobben min der jeg begynner sånn gjerne 4-5[emoji85]
Ungene er A, men de har ikke gjort meg til A likevel. Jeg bare eksisterer frem til sånn 11-12[emoji5]
 
Jeg er A-menneske og har alltid vært det. Huske da jeg var tenåring og ville legge meg tidlig, men min far ville jeg skulle sitte oppe litt til i helgene og se på TV med han:p

Min samboer er B-menneske, det kresjer litt, han liker sitte oppe lenge om kvelden og er skikkelig sur om morgenen når han skal tidlig opp.
 
Jeg er B.

Var A på kveld før barn og B på morgen før barn. Nå er jeg bare B da.

Var ufrivillig A når barna var små, men ikke en glad og våken A. Men jeg var nå der A [emoji23]
 
Jeg er B-menneske (som betyr at kroppens biologiske klokke er stilt inn på at døgnet er lenger enn 24 timer) og tar melatonin på kvelden for det. Det kurerer det :) da får jeg sovne i fornuftig tid på kvelden og våkner uthvilt om morgenen.

Melatonin er helt naturlig og har ingen bivirkninger men fås på resept. B-mennesker skiller ut for lite melatonin om kvelden og blir derfor ikke søvnige og sovner ikke tidlig nok :)
 
Jeg er b-menneske. Verste jeg vet er å legge meg og stå opp tidlig.
 
Jeg er ingen av delene. Liker å sitte oppe på kveldene, men sovner stort sett med en gang, enten jeg legger meg klokka 21 eller klokka 01. Når jeg jobber står jeg opp 04.50, det er heller ikke noe problem. Men har jeg muligheten sover jeg like gjerne til klokka 11. Veldig sjelden jeg er sur og grinete fordi jeg er trøtt.
 
Er og har alltid vært A-menneske, elsker å stå opp tidlig og få mye ut av dagen! Mannen er B-menneske, men ungene har heldigvis arvet det genet fra meg:D
 
Jeg er B menneske av natur, men har på sikt klart å gå over til å være en blanding av begge to vil jeg si [emoji5]
 
Er b-menneske, men tvinger megselv til å stå opp tidlig. Før var det for å komme tidlig på jobb (slik at jeg kunne gå hjem tidlig), nå er det babyen som styrer alt [emoji23]
 
B menneske. Det med Melatonin må jeg huske når jeg skal til legen. Selv om jeg føler meg sliten og trøtt så er det nesten umulig å sovne før kl er 01. Blir gal. Spesielt de dagene jeg begynner på jobb kl 7. Jobber 50% i bhg så trenger virkelig å være utvilt og ha god tålmodighet.
 
Jeg er B-menneske (som betyr at kroppens biologiske klokke er stilt inn på at døgnet er lenger enn 24 timer) og tar melatonin på kvelden for det. Det kurerer det :) da får jeg sovne i fornuftig tid på kvelden og våkner uthvilt om morgenen.

Melatonin er helt naturlig og har ingen bivirkninger men fås på resept. B-mennesker skiller ut for lite melatonin om kvelden og blir derfor ikke søvnige og sovner ikke tidlig nok :)

De fungerer dessverre ikke på meg, sovner ikke tidligere [emoji31]Men ett veldig bra tips, min sønn bruker disse [emoji1303]
 
Ingen av delene.. elsker å legge meg tidlig, men sliter med å stå opp tidlig.. kan fint legge meg kl 21 og sove til 10-11 om morningen.. men har en kronisk sykdom som gjør meg ekstra sliten og aldri uthvilt, så kan ha noe med det å si
 
Jeg er B menneske.
Men da barna var små ble jeg ufrivillig A menneske.
Nå er jeg B menneske igjen
 
B menneske av natur og det er jentene mine også. Vi tar melantonin for å sove. Jentene sovner ikke Før tidligst 23.00 og jeg rundt 02.00 om vi ikke Gjør det sånn. De har vært slik fra fødsel. Hadde ikke time hos hs eller noe Før tidligst kl 11 når de var babyer. mini og mannen er A mennesker, så de koser seg om morgenen Før vi jentene våkner til liv.
 
B, uten tvil. Men blitt mer A-menneske etter hvert.
 
Back
Topp