Er dette plutselig slutten?

Tenker på deg, og håper at dere snart blir gravide igjen! Masse lykke til! Klem:)
 
Uff, dette var triste nyheter :( Det er godt han passer på deg :) Lykke til videre, håper det klaffer igjen fort for dere!
 
Huff, så trist å høre. Håper mannen passer godt på deg og at det snart flytter inn en ny frisk spire. Lykke til. :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Hei, forstår hva du går igjennom. Jeg hadde en stor blødning når jeg var 9+3, menssmertelignende og kom en kjempe stor klump ut, med blod osv. Var sikker på at jeg hadde mistet. Fikk G-undersøkelse på legekontoret og der kunne de se at det ikke blødde fra livmoren men at det var stengt, som hos deg. Måtte som du ta blodprøver for å måle hcg. Jeg følte det var for lenge å vente på svar, så fikk time hos privat UL, der fikk jeg bekreftet liv. Alt gikk fint for meg, og jeg håper at det gjør det for deg også❤️! Se om du kan ta en ul, så slipper du vente så lenge på svar. God klem❤️ og lykke til
 
Hei, det var trist og vondt. Men det er godt at kroppen kan kvitte med det som er feil med fosteret - så slipper du å bruke så mye tid på barnet som ikke er helt friskt. Det skal nok gå fort til neste gang, du har jo en fantastisk og snill samboer! Det er godt med en god kjæreste - dere er sterke sammen så skjer det fort en dag og går bra skal du få se :)

Trøsteklem
 
Back
Topp