Er dette plutselig slutten?

Ånei :-( ! Klem <3

Sent from my LT25i using BV Forum mobile app

Huff og huff :-(

Du får jo bare vente å se hva som skjer. Prøv å slapp av på sofaen i kveld :)

Å:-( nei så dumt!

Uff:( krysser fingrene og håper du tar feil<3

hvordan går det med deg?
Uff, lei, gråter, mye tanker...

Men, kjæresten er så flink å muntre meg, han sa vi kunne lage ny så fort det lot seg gjøre! <3 selv om denne ikke var planlagt!

Har mye smerter og blør som en foss!

Tusentakk for at du spør gode du <3

Men, kjæresten er så flink å muntre meg, han sa vi kunne lage ny så fort det lot seg gjøre! <3 selv om denne ikke var planlagt!

Huffda. :(
Det var trist.
Du får trøste deg med at da var det noe feil med fosteret, og at naturen har rydda opp selv.

Klem

Storebror april09 <3
Lillesøster juni12<3

Sony Xperia z via appen ;-)

uff, veldig trist å høre :,( er fryktelig å miste :( ta godt vare på deg selv <3 Godt å høre at du har en som du kan støtte deg på <3

Uff :( vet hvor sårt det er å miste selv om det i utgangspunktet ikke var planen å bli gravid!

Håper mannen din passer godt på deg <3 hjelper nok mye i sådan situasjon! Sender deg en god klem!

uff, veldig trist å høre :,( er fryktelig å miste :( ta godt vare på deg selv <3 Godt å høre at du har en som du kan støtte deg på <3
Tusentakk <3 ja han er helt super! Vi har trøstet oss med gatekjøkken burger og slikkepinne! Selv om han ikke var klar for dette, så merker jeg på han at dette var utrolig dumt! <\3

Ikke lett å finne trøstende ord <3 håper det ordner seg å at det går bra! <3

Tusentakk <3 ja han er helt super! Vi har trøstet oss med gatekjøkken burger og slikkepinne! Selv om han ikke var klar for dette, så merker jeg på han at dette var utrolig dumt! <\3
Håper det går greit med deg framover og at du får en ny liten spire om.ikke så lenge <3 Masse lykke til! Klem

Uff, dette var trist. Å miste er noko av det jæ****** man kan oppleve. Men, som nokon andre skreiv her - prøv å tenk at det kanskje var noko galt med fosteret. Vanskelig å finne trøstande ord. Vi er mange som har vore i din situasjon og som forstår kva du går igjennom no. Bruk tid på å bearbeide - snakk om følelsene dine. Det er ei sorg du må bære med det :(

Back
Topp