Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Uff, lei, gråter, mye tanker...hvordan går det med deg?
Huffda.Uff, lei, gråter, mye tanker...
Men, kjæresten er så flink å muntre meg, han sa vi kunne lage ny så fort det lot seg gjøre! <3 selv om denne ikke var planlagt!
Har mye smerter og blør som en foss!
Tusentakk for at du spør gode du <3
uff, veldig trist å høre :,( er fryktelig å misteUff, lei, gråter, mye tanker...
Men, kjæresten er så flink å muntre meg, han sa vi kunne lage ny så fort det lot seg gjøre! <3 selv om denne ikke var planlagt!
Har mye smerter og blør som en foss!
Tusentakk for at du spør gode du <3
Heldigvis så rydder kroppen opp ! Takk <3Huffda.
Det var trist.
Du får trøste deg med at da var det noe feil med fosteret, og at naturen har rydda opp selv.
Klem
Storebror april09 <3
Lillesøster juni12<3
Sony Xperia z via appen ;-)
Tusentakk <3 ja han er helt super! Vi har trøstet oss med gatekjøkken burger og slikkepinne! Selv om han ikke var klar for dette, så merker jeg på han at dette var utrolig dumt! <\3uff, veldig trist å høre :,( er fryktelig å misteta godt vare på deg selv <3 Godt å høre at du har en som du kan støtte deg på <3
Uffvet hvor sårt det er å miste selv om det i utgangspunktet ikke var planen å bli gravid!
Håper mannen din passer godt på deg <3 hjelper nok mye i sådan situasjon! Sender deg en god klem!
Håper det går greit med deg framover og at du får en ny liten spire om.ikke så lenge <3 Masse lykke til! KlemTusentakk <3 ja han er helt super! Vi har trøstet oss med gatekjøkken burger og slikkepinne! Selv om han ikke var klar for dette, så merker jeg på han at dette var utrolig dumt! <\3