Er dette plutselig slutten?

Fitnessmamma

Glad i forumet
Oktoberskatter 2014
Uff nå sitter jeg her å bare gråter, er redd og urolig! Det kom blod når jeg var å tisset! :( :'(

Ringte til legekontoret, men de ville ikke ta meg inn. Kunne ringe tilbake om det kom mer blod, eller klumper. Ser ikke særlig lyst på dette, og har en skikkelig dårlig følelse!

Opp med.hodet!
Behøver ikke bety at du mister :)

Jeg blødde i begge mine svangerskap, noen.ganger mye også. Blødde helt til uke 24 med siste sånn til og fra.
Mest sannsynlig sprukne blodkar fordi slimhinner i.skjeden blir såre.

Har du smerter?
Hvor langt.på.vei skal du være?

Storebror april09 <3
Lillesøster juni12<3

Sony Xperia z via appen ;-)

Er vist ganske normal å blø litt i svangerskapet :)

Opp med.hodet!
Behøver ikke bety at du mister :)

Jeg blødde i begge mine svangerskap, noen.ganger mye også. Blødde helt til uke 24 med siste sånn til og fra.
Mest sannsynlig sprukne blodkar fordi slimhinner i.skjeden blir såre.

Har du smerter?
Hvor langt.på.vei skal du være?

Storebror april09 <3
Lillesøster juni12<3

Sony Xperia z via appen ;-)
I følge babyverden app er jeg 6+5 idag. Har kun sånn svakeensmurringer, men det har jeg hatt hele tiden da! Håper at det ikke trenger bety noe :/ har ikke kommet mere blod, men er så sinnsykt bekymret og redd! :(

Om det ikke blør skikkelig og det ikke gjør vondt så bør du ikke være bekymret. En sa merker man.

Sniker fra april, jeg hadde det også slik mellom uke 6-7. Det var ingen forklaringer på det bortsett fra mulig sprukne kar, blødde også lett etter samleie. Var til og med på legevakten med ekstreme kramper men er nå 23 ++ og bærer på en frisk og fin liten gutt :-)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Sniker fra april, jeg hadde det også slik mellom uke 6-7. Det var ingen forklaringer på det bortsett fra mulig sprukne kar, blødde også lett etter samleie. Var til og med på legevakten med ekstreme kramper men er nå 23 ++ og bærer på en frisk og fin liten gutt :-)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Håper å krysser fingrene for at det er slik med meg også !

Tusentakk jenter!

Samme her. I forrige svangerskap blødde jeg mellom uke 6-7. Var til kontroll og innvendig UL. Der var bankende hjerte, og alt normalt. Hun er 2 år idag! Krysser fingrene for at dette ordner seg!

Disse smertene har jeg kjent hele veien! Ganske intense og vonde til tider, men hjertet slår, så det behøver ikke bety at du mister :)

Får man komme til legevakten hvis man blør så tidlig? Ingen som brydde seg sist gang jeg blødde.. :/ Sa det ikke var noe de kunne gjøre. Hadde blodspor på papiret idag igjen. Tror jeg må få meg privat ul denne uken

Hvis man blir veldig redd og ikke klarer å roe seg, vet jeg at de tar inn på legevakten i Oslo... Det er absolutt ikke bra å være så urolig for et foster... Hvis det kan roe med en sjekk kan man da få det, men så klart kan være laaaang ventetid..

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Fikk ikkje UL men GL, livmortappen var lukket og fin sa hun, så det kan enten bare være en implatasjonsblødning eller en påbegynt SA! Må til legen å ta hcg prøve imorgen og på mandag, med de dager mellomrom skal hcg ha dobbelt seg om alt er i orden!

Ble blitt lettet og kjenner skuldrene har senket seg litt!

Utrolig flink og snill turnuslege jeg var hos! :)

Back
Topp